نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

بسته Caribbean Crisis بازی Armored Warfare منتشر شد

سازندگان بازی رایگان Armored Warfare امروز یک DLC جدید با نام Caribbean Crisis برای آن منتشر کردند که محتویات مختلفی به بازی اضافه می‌کند.

Armored Warfare یک بازی رایگان ساخته استودیو Mail.ru است که از سال ۲۰۱۵ در حالت بتای عمومی برای کامپیوتر منتشر شده و از طریق استیم در دسترس است. حال سازندگان این بازی، امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، یک بسته الحاقی با نام Caribbean Crisis برای بازی منتشر کرده‌اند که محتویات مختلفی به آن اضافه می‌کند. این بسته الحاقی در وهله اول یک نقشه جدید با نام Grassy Fields به این اثر اضافه می‌کند که نقشه منطقه‌ای در ساحل شرقی کرواسی است.

همچنین در نقشه جدید بازی، حالت نبرد در شب را شاهد خواهیم بود که در آن، باید با تجهیزات دید در شب مشغول نبرد شوید. DLC جدید بازی همچنین امکان دریافت مدال‌های Epic را فعال می‌کند؛ این بدین معنی است که بازیکنان قادر خواهند بود برای انجام یک سری کار‌های خاص مثل از بین بردن تعداد مشخصی دشمن یا نشانه‌گذاری تعداد خاصی از آن‌ها، این مدال‌ها را دریافت کنند.

به‌علاوه همزمان با انتشار DLC جدید بازی، یک سری از باگ‌های Armored Warfare نیز رفع شده‌اند که می‌توانید با مراجعه به سایت منبع، لیست کامل این بهبود‌ها را مشاهده کنید. بازی Armored Warfare هم‌اکنون فقط برای پی سی و در حالت بتای عمومی در دسترس است و نسخه نهایی آن به احتمال زیاد قرار است سال ۲۰۱۸ منتشر شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده