// چهار شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۸

جزئیات آپدیت 1.07 بازی FIFA 18 منتشر شد [بروزرسانی: آپدیت برای کنسول‌ها منتشر شد]

در جریان آپدیت 1.07 بازی FIFA 18، بعضی از مشکلات بازی نظیر کنترل بازیکن اشتباهی در Skill Game رفع شده است.

بروزرسانی ۱۵ آذر: آپدیت 1.07 فیفا 18 امروز برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز منتشر شد.

بازی FIFA 18 از زمان عرضه‌اش تا به امروز آپدیت‌های مختلفی را دریافت کرده که در جریان آن‌ها بخش‌های مختلفی از گیم‌پلی نظیر داوری بهبود یافته است. حال با توجه به اخبار بازی، دیروز بروزرسانی ماه دسامبر بازی فیفا 18 در دسترس قرار گرفت و جزئیات آن نیز منتشر شده است.

در آپدیت بازی FIFA 18 شاهد رفع مشکلاتی نظیر باگ‌های مختلف هستیم. برای مثال یکی از باگ‌های رفع شده، مربوط به بخش Skill Game بود که بازیکنان کنترل بازیکنی دیگر را در دست می‌گرفتند. همچنین تنظیمات بخش Trainer نیز با تغییراتی روبه‌رو شده است و در Intro Matchها، شاهد اطلاعات حرکتی و مکانیکی نیز هستیم.

جدای از موارد ذکر شده، بخش آلتیمیت تیم بازی فیفا 18 نیز دستخوش تغییراتی شده است. از این پس بازیکنان می‌توانند بازپخش‌های FUT Champions Channel را در حالت آهسته نیز تماشا کنند و رابط کاربری بهتری برای Pause Menu این بخش در نظر گرفته شده است. از دیگر مشکلات رفع شده نیز می‌توان به Freeze شدن بازی، پس از گل زدن توسط دروازه‌بان و خوشحالی کردن اشاره کرد.

درآخر اعلام شده که آپدیت مورد نظر فعلا برای کاربران کامپیوتر در دسترس قرار گرفته و هنوز اطلاعاتی از زمان اعمال بروزرسانی روی کنسول‌ها منتشر نشده است.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده