// چهار شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۸

بزرگترین آپدیت بازی Quake Champions فردا منتشر می‌شود

کمپانی Bethesda با انتشار تریلر و تصاویری جدید، بزرگ‌ترین آپدیت بازی Quake Champions را با حضور کاراکتر و نقشه جدید معرفی کرد.

شهریورماه گذشته کمپانی بتسدا (Bethesda) نسخه Early Access (دسترسی پیش از موعد) بازی Quake Champions را در دسترس کاربران قرار داد. حال در جدیدترین اخبار بازی اعلام شد که به‌زودی اثر شوتر و اول شخص بتسدا میزبان آپدیت جدیدی می‌شود که محتوای تازه‌ای را در خود جای داده است.

سازندگان در نشست خبری اعلام کردند که فردا یعنی ۲۳ آذرماه (۱۴ دسامبر) آپدیت جدید بازی Quake Champions منتشر می‌شود که به گفته آنها «بزرگ‌ترین» محتوایی است که تا به امروز به بازی اضافه می‌شود. بروزرسانی یاد شده شامل کاراکتری جدید به نام Keel می‌شود که پیش‌تر در برخی از نسخه‌های مجموعه Quake یعنی Quake 3 و Quake Live دیده شده است.

در کنار اضافه شدن کاراکتر جدید به قهرمانان این بازی، آپدیت یاد شده نقشه جدیدی را با نام Vale of Path ضمیمه خود کرده است که به قسمت Duel و دو در مقابل دو (2v2) اضافه می‌شود. یکی از موارد جالب محتوای جدید اضافه شدن مسابقات Ranked به این بازی است که در کنار جدول امتیازات جهانی (Leaderboards) دیده می‌شود. کاربران در این بخش می‌توانند با رقابت با یکدیگر رتبه خود را در جدول امتیازات ثبت کنند و با کاربران دیگر مناطق به رقابت بپردازند.

با فرا رسیدن تعطیلات سال نو، سازندگان رویدادی با حال‌و‌هوای کریسمس برای بازی Quake Champions در نظر گرفته‌اند که آیتم‌هایی با محوریت این مراسم را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. آیتم‌های ظاهری برای سلاح‌ها، تزئینات کریسمس در مرحله‌های Burial Chamber و Corrupted Keep، کلا‌ه‌های رنگارنگ و آیکون‌های محدود برای پروفایل از آیتم‌های سال نوی این بازی به شما می‌رود که در این آپدیت گنجانده شده است.

در ادامه می‌توانید تصاویری از نقشه جدید را در کنار عکس هنری کاراکتر جدید یعنی Keel مشاهده کنید. همچنین سازندگان ویدیوی جدیدی از بازی Quake Champion منتشر کرده‌اند که کاراکتر جدید را نشان می‌دهد. بازی مذکور هم‌اکنون از طریق سیستم «دسترسی پیش از موعد» پلتفرم استیم به طور انحصاری برای پی سی در دسترس است.

دانلود از آپارات

quake chapmions

quake chapmions

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده