// سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

در طول این هفته بازی Watch Dogs را روی کامپیوتر رایگان تجربه کنید

اعضای Uplay روی پی‌سی می‌توانند طی این هفته بازی Watch Dogs را برای مدت محدودی رایگان تجربه کنند.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، بازی Watch Dogs از تاریخ ۷ نوامبر (۱۶ آبان) تا ۱۳ نوامبر‌ (۲۲ آبان) روی پلتفرم پی‌سی رایگان خواهد بود. تنها چیزی که برای تجربه‌ی این بازی نیاز دارید، نصب برنامه Uplay و ثبت‌نام در آن است. البته اگر طرفدار بازی‌های یوبی‌ سافت هستید و بازی‌های این شرکت را تجربه‌ می‌کنید، مطمئنا از قبل اکانت Uplay دارید. همچنین در  Uplay با به‌دست آوردن اچیومنت‌های بازی‌ها امتیازی به شما تعلق می‌گیرد که می‌توانید آن‌ها را برای خرید آیتم‌های درون بازی و تزئینی بازی‌هایی نظیر Ghost Recon Wildlands یا Rainbow Six Seiege خرج کنید.

بازی Watch Dogs در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و با ترکیب دنیای باز بازی Grand Theft Auto و المان‌های مخفی‌کاری بازی Assassin's Creed، بازی نسبتا خوبی را به طرفداران ارائه داد. همچنین رانندگی بین خیابان‌های شیکاگو در بازی Watch Dogs به علت قدرت هک چراغ‌های راهنمایی و دیگر وسایل کنترل ترافیک برای فرار از پلیس بسیار جذاب‌تر شده بود. دنباله‌ی این بازی جهان باز در سال ۲۰۱۶ و با نام Watch Dogs 2 منتشر شد.

اگر بازی‌های بزرگی که طی چند روز اخیر منتشر شده‌اند شما را راضی نمی‌کنند می‌توانید Watch Dogs را هم تجربه کنید. اگر قبلا این بازی را تجربه نکرده‌اید، اکنون که رایگان شده، بهترین زمان برای قدم گذاشتن در خیابان‌های شیکاگو است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده