// شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۲

مراحل ساخت بازی Seven: The Days Long Gone به اتمام رسید

استودیو Fool's Theory و کمپانی IMGN.Pro اعلام کردند که مراحل ساخت بازی Seven: The Days Long Gone به پایان رسیده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Fool's Theory و کمپانی IMGN.Pro، سازنده و ناشر بازی Seven: The Days Long Gone، اعلام کرده‌اند که ساخت این بازی به اتمام رسیده و به اصطلاح گلد شده است. همچنین ویدیو روز عرضه بازی را نیز منتشر کردند.

بازی Seven: The Days Long Gone یک بازی نقش آفرینی سه بعدی با دوربین ایزومتریک است که در جریان آن شما در نقش یک دزد ظاهر خواهید شد. در ویدیو روز عرضه بازی، شاهد مکانیزم‌ها و المان‌هایی هستیم که در طول بازی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. مواردی نظیر مخفی‌کاری که از طریق آن شخصیت بازی می‌تواند سربازان یا نگهبان‌ها را گول زده، توجه‌شان را به سمتی دیگر جلب کرده و در نهایت راه خود را پیش ببرد.

از طرفی با باز کردن قفل‌ درب‌های مختلف می‌توانید مسیرهای متفاوتی را پیش بگیرید ولی در این میان باید مراقب آژیر خطر و دوربین‌های امنیتی نیز باشید، البته در صورت نیاز سیستم امنیتی را نیز می‌توانید هک کنید. یکی از ویژگی‌های جالب شخصیت بازی، قابلیت Fast Forward است. زمانی که نگهبان‌ها شما را می‌بینند، می‌توانید به یک نقطه Fast Forward کرده و خود را از دید آن‌ها دور کنید.

بازی Seven: The Days Long Gone در تاریخ ۱۰ آذر ماه (یک دسامبر) برای کامپیوتر عرضه خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند با قیمت ۲۹.۹۹ دلار این بازی را تهیه کنند. همچنین یک نسخه ویژه نیز برای Seven: The Days Long Gone تعبیه شده که شامل ساندترک، آرت بوک دیجیتالی و خود بازی اصلی است و با قیمت ۳۹.۹۹ دلار به صورت دیجیتالی به فروش می‌رسد.

درادامه می‌توانید ویدیو روز عرضه بازی را در زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده