// پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۲

آپدیت جدید بازی GTA Online همزمان با بلک فرایدی منتشر شد

استودیو Rockstar Games با مشخص کردن تخفیف‌های خود به مناسبت Black Friday، آپدیت جدید بازی GTA Online را نیز منتشر کرد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، استودیو راک استار گیمز (Rockstar Games) جدیدترین آپدیت بخش چندنفره Grand Theft Auto V یعنی بازی GTA Online را منتشر کرد که وسایل نقلیه جدیدی را در خود جای داده است. سازندگان ضمن انتشار آپدیت جدید، تخفیف‌های خود را نیز به مناسبت رویداد بلک فرایدی مشخص کردند.

محتوای جدید وسیله نقلیه جدیدی را به بخش هلیکوپتر‌های بازی با نام FH-1 Hunter اضافه می‌کند که به موشک‌انداز‌هایی مجهز شده است که البته کاربران می‌توانند سلاح دومی نیز روی آن سوار کنند. در حال حاضر هلیکوپتر مذکور از طریق فروشگاه‌های Warstock Cache و Carry قابل خرید است.

Grand Theft Auto Online

علاوه بر آن تا تاریخ ۶ آذرماه (۲۷ نوامبر) کاربران می‌توانند با وارد شدن به بازی Grand Theft Auto Online از آیتم Jock Cranley Jumsuit به طور رایگان بهره‌مند شوند.

در این میان، آپدیت جدید Premium Race با نام Redneck هم به بازی اضافه شد که به وسیله نقلیه Rocket Voltio اختصاص دارد. همچنین در بخش Time Trial نیز حالت جدید End to End اضافه شده است. کاربران می‌توانند با ملحق شدن به دو حالت یاد شده، سه برابر RP از آن خود کنند. گفتنی است در صورتی که در مسابقات یاد شده مقام کسب نکنید باز به شما سه برابر RP‌ تعلق می‌گیرد و اگر بتوانید یکی از سه مقام اول را از آن خود کنید $GTA و RP اضافی نیز دریافت می‌کنید.

از دیگر محتویاتی که راک‌استار به بازی اضافه کرده است شانزده Transform Race‌ جدید است که کاربران می‌توانند از بین آنها انتخاب کنند. رویداد یاد شده نیز تا تاریخ ۶ آذرماه دو برابر $GTA و RP برای کاربران در نظر گرفته است.

در انتها سازندگان به مناسبت رویداد جمعه سیاه، قیمت برخی از آیتم‌های فروشگاه داخل بازی را ۲۵ درصد کاهش دادند. در ادامه می‌توانید اسامی آیتم‌های تخفیف خورده را مشاهده کنید:

  • Tyrus
  • Dewbauchee Rapid GT
  • Engine Upgrades
  • Handling Upgrades
  • Brakes
  • Transmission
  • Turbo
  • Suspension
  • Spoilers

بازی GTA V هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی در دسترس است. برای اطلاع از خبر‌های پیشین مربوط به بازی Grand Theft Auto Online  می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده