نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

نسخه دمو رایگان بازی Wolfenstein 2: The New Colossus منتشر شد

کمپانی بتسدا یک نسخه دمو رایگان از بازی Wolfenstein 2: The New Colossus را برای پی‌سی و کنسول‌ها منتشر کرد.

بازی Wolfenstein 2: The New Colossus چندی پیش برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد و استقبال بسیار عالی گیمر‌ها و منتقدین را نیز در پی داشت. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی Bethesda، ناشر بازی، تصمیم گرفته تا یک نسخه رایگان از این اثر را برای تمامی پلتفرم‌های مقصد آن منتشر کند. این نسخه دمو که هم‌اکنون می‌توانید آن را دانلود کنید، دسترسی رایگان به اولین مرحله بازی را فراهم می‌کند.

در صورتی که پس از تجربه مرحله اول بازی به خرید Wolfenstein 2: The New Colossus علاقه داشته باشید، تمامی پیشرفت‌های شما ذخیره شده و به نسخه کامل منتقل خواهند شد. جالب است بدانید که بازی Wolfenstein 2: The New Colossus به عنوان بخشی از تخفیف‌های بلک فرایدی، در فروشگاه‌های مختلف با قیمت بسیار مناسبی به فروش می‌رسد و مثلا می‌توانید نسخه دیجیتالی بازی را از فروشگاه‌های ایکس‌باکس یا پلی‌استیشن به قیمت ۳۰ دلار خریداری کنید.

Wolfenstein 2: The New Colossus توسط استودیو ماشین‌گیمز ساخته شده و این استودیو چندی پیش جزییاتی از بسته‌های الحاقی بازی را نیز منتشر کرد. بازی Wolfenstein 2: The New Colossus همچنین در بررسی زومجی نمره بسیار عالی ۹.۵ را دریافت کرد و آرش عیاری در خلاصه بررسی بازی نوشت:

داستان ترور بیلی و بقیه اعضای گروه مقاومت، روی تیراندازی اول شخص را سفید کرد. نشان داد چطور می‌توان زیر سایه هجوم مالیخولیایی سازنده‌گان به بازی‌های چند نفره، یک بازی کلاسیک داستانی ساخت، درس گیم‌پلی اول شخص داد، کمدی را به زیباترین شکل ممکن با خشونت درآمیخت. با نمایشی که نیوکولوسوس داشت، نمی‌توان خلاصه از خوبی‌ها و لذتش نوشت! فقط در یک کلام، مسحور کننده بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده