// سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

جزئیات تخفیف های Black Fiday ایکس باکس مشخص شد

مایکروسافت جزئیات تخفیف‌های جمعه سیاه کنسول ایکس‌ باکس را منتشر کرد؛ ایکس باکس وان اس تنها ۱۸۹ دلار، به همراه یک بازی رایگان.

با اینکه چند روز به شروع جمعه سیاه باقی‌مانده است ولی خرده‌فروشی‌های بازی، تخفیف‌های گوناگونی را برای محصولات خود در نظر گرفته‌اند و در این میان، مایکروسافت قرار است پایین‌ترین قیمت کنسول ایکس‌باکس وان را به کاربران ارائه دهد.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، علاقه‌مندان به تهیه کنسول ایکس‌باکس، می‌توانند از تاریخ دو آذر ماه (۲۳ نوامبر) با پرداخت تنها ۱۸۹ دلار باندل ایکس‌ باکس وان اس را خریداری کنند که ۶۰ دلار ارزان‌تر از قیمت واقعی این کنسول است. با خرید باندل ایکس‌باکس وان اس، یک کنسول ۵۰۰ گیگابایتی ایکس‌باکس وان اس به همراه یک بازی به انتخاب خودتان (البته انتخاب از میان لیست بازی‌های منتخب)، یک کد یک ماهه سرویس Xbox Game Pass و یک کد ۱۴ روزه اشتراک طلایی دریافت خواهد کرد.

مایکروسافت اعلام نکرده که چه بازی‌هایی را می‌توانید انتخاب کنید ولی با توجه به تصویر صفحه خرید می‌توان به بازی‌هایی نظیر بازی Watch Dogs 2، بازی Assasin's Creed: The Ezio Collection و بازی Just Dance 2018 اشاره کرد.

از طرفی اگر عضو طلایی ایکس‌باکس باشید، از تاریخ ۲۶ آبان ماه (۱۷ نوامبر) می‌توانید به تخفیف‌های دیجیتالی بازی‌های فروشگاه ایکس‌باکس دسترسی داشته باشید. مایکروسافت اعلام کرده که در جریان تخفیف‌های Black Friday فروشگاه ایکس‌باکس، بازی‌ها تا سقف ۶۵ درصد تخفیف خواهند خورد و اگر عضو طلایی ایکس‌باکس باشید، از ۱۰ درصد تخفیف بیشتر برخوردار خواهید بود.

تخفیف‌های بلک فرایدی برای سایر کاربران نیز از تاریخ ۳۰ آبان ماه (۲۱ نوامبر) در دسترس قرار خواهد گرفت و علاقه‌مندان به خرید کنترلرهای ایکس‌باکس می‌توانند تمامی مدل‌های معمولی را با قیمت ۶۵ دلار خریداری کرده و اگر شخصی‌سازی خاصی از نظر رنگ‌بندی در نظر دارید، با پرداخت ۱۵ دلار بیشتر می‌توانید آن را روی کنترلر وایرلس خود اعمال کنید. تمامی کنترلرها به صورت رایگان ارسال می‌شوند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده