نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰

تولید کنسول نینتندو سوییچ به دو میلیون دستگاه در ماه خواهد رسید

کمپانی نینتندو قصد دارد آمار تولید کنسول نینتندو سوییچ را به دو میلیون دستگاه در ماه افزایش دهد.

بر کسی پوشیده نیست که کنسول نینتندو سوییچ مشتریان زیادی دارد. با توجه به سابقه‌ی کمپانی نینتندو در رابطه با از دست دادن بازار به دلیل کمبود تجهیزات، کمپانی نینتندو تصمیم دارد تا تولید کنسول نینتندو سوییچ را به دو میلیون دستگاه در ماه برساند.

به گزارش وب‌سایت دیجی تایمز (Digi Times)، این افزایش تولید می‌تواند به معنای سروسامان دادن به کمبود موجودی این شرکت در برابر تقاضای زیاد مشتریان آسیایی برای این کنسول باشد. همچنین نینتندو قصد دارد از این طریق به میزان تولید مورد انتظار خود برسد. طبق برنامه‌های نینتندو این شرکت در نظر دارد تا پایان سال ۲۰۱۷ به آمار ۲۰ میلیون دستگاه برسد.

Joy Cans|Nintendo

اما با وجود افزایش در تولید، باز هم کنسول نینتندو سوییچ در کشور ژاپن با کمبود موجودی مواجه است. از طرفی نیز این کنسول تا ماه دسامبر در کشور تایوان موجود نخواهد شد. انتظار می‌رود کنسول نینتندو در کشور چین در سال ۲۰۱۸ موجود شود و طبق آخرین اخبار، خرید کنسول نینتندو سوییچ در کشور چین حرکتی بسیار هوشمندانه و سودمند خواهد بود.

برای اینکه بفهمیم این افزایش تولید تا چه حد به بازار آمریکا و اروپا کمک می‌کند، باید منتظر گذر زمان بمانیم. اما می‌توان نسبت به تعطیلات پیش رو امیدوار بود. در دیگر اخبار مربوط به نینتندو سوییچ، چندی پیش تاریخ انتشار بازی The Flame in the Flood مشخص شد. از سویی نیز اخباری مبنی بر احتمال انتشار بازی Don't Knock Twice برای نینتندو سوییچ منتشر شد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده