نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

از حالا بازی‌های آنلاین را بدون در اختیار داشتن حساب طلایی مایکروسافت تجربه کنید

کاربران ایکس‌باکس لایو از هم‌اکنون می‌توانند بدون داشتن حق اشتراک گلد به تجربه‌ی بازی‌های آنلاین بپردازند.

اگر یکی از مشترکین ایکس‌ باکس لایو گلد نیستید و به این خاطر از تجربه‌ی نسخه آزمایشی بازی Star Wars Battlefront II ناامید شده‌اید، امروز روز شانس شما است زیرا کمپانی مایکروسافت اعلام کرده که کاربران شبکه ایکس‌باکس لایو از هم‌اکنون بدون داشتن حق اشتراک طلایی می‌توانند به صورت رایگان به تجربه‌ی بخش چندنفره و آنلاین بازی‌های خود بپردازند.

مطابق آخرین اخبار بازی، کاربران شبکه ایکس‌باکس لایو می‌توانند از حالا تا ساعت ۱۰:۳۰ سه‌شنبه ۱۸ مهرماه بدون پرداخت حق اشتراک طلایی در هر دو کنسول ایکس‌ باکس وان و ایکس‌باکس 360 به تجربه‌ی بازی‌های آنلاین و تمام رویدادهای فعال مربوط بپردازند.

در این دوره‌ی آزمایشی امکان تجربه‌ی بازی‌های رایگان مشترکین ایکس‌باکس لایو گلد وجود نخواهد داشت و بازی‌های رایگان این سرویس محدود به کسانی است که برای آن پول پرداخت کرده‌اند. شایان ذکر است که امکان تجربه بازی Oxenfree، بازی Gone Home و بازی Rayman 3 برای کاربران ایکس‌باکس لایو گلد در ماه اکتبر فراهم شده است.

در حال حاضر نسخه آزمایشی بازی Star Wars Battlefront II برای پیش‌خریدکنندگان بازی در پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس است. این نسخه امکان تجربه‌ی ۴ حالت مختلف از بازی را فراهم می‌سازد و یک نگاه اجمالی به اثری خواهد بود که در تاریخ ۲۶ آبان‌ماه (۱۷ نوامبر) در دسترس قرار می‌گیرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده