نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

تریلر زمان عرضه بازی ترسناک Inmates منتشر شد

کمپانی آیس‌بِرگ اینتراکتیو با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی ترسناک Inmates، تریلر هنگام عرضه‌ی آن را منتشر کرد.

طبق آخرین اخبار بازی، کمپانی آیس‌بِرگ اینتراکتیو و داویت آندرسیان تریلر زمان عرضه بازی Inmates را که در سبک ترسناک و روان‌شناختی طراحی شده منتشر کردند. این تریلر گوشه‌ای از گیم‌پلی ترسناک بازی همانند صحنه‌ها زندان، یک راهروی طولانی و برخی از چهره‌های وحشتناک را به تصویر می‌کشد و در انتهای مطلب قابل مشاهده است.

بازی Inmates یک اثر اول شخص در سبک ترسناک و روان‌ شناختی است که توسط داویت آندرسیان طراحی شده است. در این بازی کاربران در نقش جاناتان قرار می‌گیرند که پس از کابوسی خود را در سلول زندانی پیدا می‌کند. جاناتان از محیط پیرامون خود چیزی به یاد نمی‌آورد ولی یک حس بسیار آشنا و در عین حال زجرآور او را به جلو سوق می‌دهد. با گذشت زمان او با کابوس خود رابطه بیشتری برقرار می‌کند و سعی می‌کند تا چیزهایی را به یاد آورد و این در حالی است که پخش شدن صدای مرموزی از رادیو، وضعیت وی را پیچیده و خطرناک‌تر از قبل می‌کند.

هدف بازیکنان در این بازی حل پازل‌های گوناگون و در نهایت فرار از زندان است و کاربران در طول بازی با جمع‌آوری اشیا و مجموعه‌های پراکنده سرنخ‌هایی را در مورد داستان به دست می‌آورند. شایان ذکر است که در این بازی هیچ‌گونه مبارزه‌ای را شاهد نخواهیم بود و این موضوع باعث می‌شود تا دشمنان ترسناک‌تر به نظر برسند.

داویت آندراسیان یک بازی ساز مستقل از کشور ارمنستان است که دو سال اخیر در حال کار روی بازی Inmates است. تجربه ۱۰ ساله وی در رشته گرافیک رایانه‌ای توانسته به او در توسعه و خلق این اثر ترسناک کمک کند.

بازی Inmates در اوایل شهریور و جریان نمایشگاه گیمزکام 2017 معرفی شد. این اثر ترسناک و روان‌شناختی در تاریخ ۱۳ مهرماه (۵ اکتبر) به صورت انحصاری برای کامپیوتر منتشر خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند آن را با قیمتی معادل ۹.۹۹ دلار خریداری کنند.

شما می‌توانید تریلر هنگام عرضه بازی Inmates را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص آن با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازی می‌توانید به صفحه‌ی استیم آن مراجعه کنید.  

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده