// یکشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰

Razer دو کیبورد مخصوص بازی ضد آب را معرفی کرد

کمپانی Razer، دو کیبورد مخصوص بازی ضد آب را با نام‌های Cynosa Chroma و Cynosa Chroma Pro معرفی کرد.

روز گذشته کمپانی Razer دو مدل کیبورد مخصوص بازی با نام‌های Cynosa Chroma و Cynosa Chroma Pro را معرفی و به لیست محصولات مخصوص بازی خود اضافه کرد.

با توجه به خبر منتشر شده هر دو مدل در حال حاضر فقط در کشور آمریکا در دسترس قرار دارند و تا پایان سال جاری میلادی به صورت جهانی عرضه خواهند شد. مدل Cynosa Chroma Pro در حال حاضر فقط از طریق وب‌سایت ریزر و با قیمت ۷۹.۹۹ دلار در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته در حالی که مدل Cynosa Chroma با قیمت ۵۹.۹۹ دلار فعلا برای پیش فروش در وب‌سایت کمپانی ریزر قرار گرفته است.

اما طبق مشخصات اعلام شده توسط Razer، هر دو کیبورد دارای نور پس زمینه با استفاده از تکنولوژی روشنایی کروم هستند و از ۱۶ میلیون رنگ‌ تشکیل شده‌اند. از کلید‌های ماکرو با قابلیت برنامه‌ریزی بهره می‌برند، با استفاده از فرکانس ۱۰۰۰ هرتز کار می‌کنند و هر دو مدل ضد آب طراحی شده‌اند. تنها تفاوت مدل Pro نسبت به مدل معمولی در این است که مدل Pro علاوه بر نور پس زمینه برای کلیدها، از قابلیت روشنایی پشت کیبورد نیز بهره می‌برد بنابراین کیبورد در هر جایی که قرار بگیرد علاوه بر نور پس زمینه برای کلیدها، دور تا دور آن نیز به واسطه این قابلیت و هماهنگ با نور‌های پس زمینه روشن خواهد شد.

علاوه بر این هر دو مدل معرفی شده، اولین کیبورد های Razer خواهند بود که از Razer Synapse 3، نرم‌افزار اختصاصی این کمپانی استفاده خواهند کرد. این نرم‌افزار به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به شخصی سازی روشنایی، پارامترهای مختلف و کلیدهای ماکرو بپردازند. علاوه بر این تمام تنظیمات شخصی کاربران با استفاده از این نرم‌افزار بر روی فضای ابری ذخیره خواهد شد.

هنوز تاریخ عرضه جهانی کیبوردهای مخصوص بازی کمپانی Razer یعنی Cynosa Chroma و Cynosa Chroma Pro اعلام نشده است اما همانطور که گفته شد فعلا برای کشور آمریکا در دسترس قرار گرفته است. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده