نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

فضای مورد نیاز بازی Call of Duty: WWII در پلی استیشن 4 مشخص شد

فضای مورد نیاز بازی Call of Duty: WW2 در کنسول پلی‌استیشن 4 مقدار ۸۰ گیگابایت اعلام شده است که این مقدار تقریبا دو برابر فضای مورد نیاز بازی در ایکس‌باکس وان است.

در حالی که هنوز پری-لود (دانلود دیتای بازی پیش از آغاز زمان بازی کردن) نسخه دیجیتالی بازی Call of Duty: WW2 از طریق فروشگاه پلی‌استیشن آغاز نشده است، ولی می‌توان این بازی را به صورت یک کد دیجیتالی از طریق خرده‌فروشی‌ها خریداری کرد. در کنار کد خریداری‌شده یک کارت نیز وجود دارد که جزئیاتی از بازی روی آن درج شده است و از جمله این موارد می‌توان به فضای مورد نیاز برای ذخیره‌سازی بازی روی هارددیسک پلی استیشن 4 اشاره کرد.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، یکی از کاربران وب‌سایت ردیت با نام NightRaptorX5Text فضای مورد نیاز بازی Call of Duty: WW2 در پلی‌استیشن 4 را ۸۰ گیگابایت اعلام کرده است که تقریبا دو برابر فضای مورد نیاز در کنسول ایکس باکس وان است.

Call of Duty: WW2

بازی Call of Duty: WW2 در ایکس‌باکس وان تنها ۴۵ گیگابایت فضای خالی نیاز خواهد داشت و اختلاف در فضای مورد نیاز بازی در دو کنسول را می‌توان ناشی از دو دلیل دانست. دلیل نخست را می‌توان وجود داشتن تنظیمات گرافیکی اضافی برای پلی استیشن 4 پرو عنوان کرد که به موجب آن بازی با رزولوشن بالاتری در این کنسول اجرا خواهد شد؛ تنظیماتی که در آینده‌ی نزدیک در قالب یک بروزرسانی برای ایکس باکس وان ایکس نیز در دسترس خواهد بود.

دلیل دیگر این اختلاف را می‌توان به در نظر گرفتن فضای مورد نیاز بسته‌های الحاقی به همراه بازی مربوط دانست تا با انتشار بسته‌های الحاقی آتی نیازی به آزاد کردن فضای دیگری از هارددیسک وجود نداشته باشد. بر این اساس ممکن است که فضای مورد نیاز بازی در روز انتشار کمتر از ۸۰ گیگابایت باشد که این موضوع با آغاز پری-لود و چند روز قبل از انتشار بازی مشخص خواهد شد.

بازی Call of Duty: WWII به طور رسمی برای عرضه در تاریخ ۱۲ آبان‌ماه سال جاری (۳ نوامبر) برای پلتفرم‌های پی سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان برنامه‌ریزی شده است. مزیت‌هایی نیز برای پیش‌خرید بازی در نظر گرفته شده است و پیش‌خرید‌کنندگان به‌عنوان پاداش، Division’s Pack را در بازی دریافت خواهند کرد که پنج پوسته‌ی جدید در بخش چند‌نفره و ۱۱۰۰ پوینت COD برای استفاده در بازی در اختیار می‌گذارد. از دیگر مزایای پیش خرید این بازی می‌توان به انتخاب یک اسلحه از میان سلاح‌های موجود برای بخش چندنفره اشاره کرد که با توجه به زمان‌بر بودن آزادسازی سلاح در این بخش پیشنهاد متقاعدکننده‌ای برای طرفداران خواهد بود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده