نویسنده: سارا مرتضوی
// جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

تریلر بسته Frozen Wilds بازی Horizon Zero Dawn با محوریت محیط بازی

کمپانی سونی به‌تازگی تریلری جدید از بسته‌ الحاقی Frozen Wilds‌ بازی Horizon Zero Dawn‌ با محوریت نمایش محیط یخ‌زده‌ی این بازی منتشر کرده است.

همان‌طور که اطلاع دارید، بسته‌ الحاقی Frozen Wilds بازی Horizon Zero Dawn ماه آینده منتشر خواهد شد. در این بسته‌ الحاقی که قرار است بخش‌های داستانی زیادی به بازی اضافه کند، بازیکنان عازم سرزمین‌های یخ‌زده شمالی و منطقه‌ای به نام کات خواهند شد. این محیط یخ‌زده و برفی، تجربه کاملاً جدیدی نسبت به محیط رنگارنگ و سرزنده‌ی بازی اصلی محسوب می‌شود.

حالا با نزدیک شدن به زمان انتشار این بسته‌الحاقی، کمپانی سونی به‌تازگی تریلری منتشر کرده که در آن نمایشی از کوه‌های برفی و رودخانه‌های یخ‌زده Frozen Wilds به چشم می‌خورد. توسعه‌دهنده بازی یعنی استودیو گوریلا گیمز (Guerilla Games) درباره این بسته الحاقی جدید در وبلاگ پلی استیشن گفته:

این‌جا مکانی است که تنها ماهرترین شکارچیان جرات قدم گذاشتن در آن را دارند و آن‌هایی که وارد این دنیا می‌شوند، باید خود را برای رویارویی با ماشین‌های خطرناک و دمای سرد و کشنده‌ی آن آماده کنند.

بسته الحاقی Frozen Wilds علاوه بر اضافه کردن بخش داستانی جدید به بازی، کاراکترهای جدید و مخصوصاً ربات‌های جدید و خطرناکی را نیز به بازی اضافه می‌کند. لازم به ذکر است که گرافیک این DLC‌ برای کنسول پلی استیشن 4 پرو ارتقاء داده شده است. 

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

The Frozen Wilds در تاریخ ۱۶ آبان‌ماه (۷ نوامبر) و با قیمت ۲۰ دلار در اختیار کاربران پلی استیشن 4 قرار می‌گیرد؛ هرچند اگر مشترک سرویس پلی استیشن پلاس باشید، می‌توانید این بسته الحاقی جدید را با قیمت ۱۵ دلار پیش‌خرید کنید و با این کار یک آواتار نسخه Banuk ایلوی را نیز به‌دست آورید.

از دیگر اخبار مربوط به این بازی می‌توان به معرفی نسخه Complete Edition بازی Horizon Zero Dawn اشاره کرد. این نسخه که بازی اصلی به همراه بسته الحاقی Frozen Wilds و نیز تمامی محتویات نسخه دیجیتال دیلاکس بازی را شامل می‌شود، در تاریخ ۱۴ آذرماه (۵ دسامبر) و با قیمت ۵۰ دلار عرضه خواهد شد.

بازی Horizon Zero Dawn از زمان انتشار تاکنون موفق به فروش ۳.۴ میلیون نسخه شده است. این بازی اکشن جهان‌باز به‌تنهایی، انقلابی در شیوه بازی‌سازی اول-شخص کمپانی گوریلا گیمز ایجاد کرده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده