نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

نسخه Complete Edition بازی Horizon: Zero Dawn رسما معرفی شد

کمپانی سونی و استودیو گوریلا گیمز به طور رسمی از نسخه Complete Edition بازی جهان‌باز Horizon: Zero Dawn رونمایی کردند.

روز گذشته فروشگاه اینترنتی Play-Asia لیست کوتاه و مختصری را در وب‌سایت رسمی خود منتشر ساخت که در آن نام نسخه‌ Game Of The Year بازی Horizon: Zero Dawn به چشم می‌خورد. کمپانی سونی هیچ‌گونه اعلامیه‌ای را مبنی بر تایید این نسخه منتشر نکرد و پلی-آسیا که به نظر می‌رسید لیست مذکور را به طور غیر عمد منتشر کرده است، آن را از وب‌سایت این فروشگاه حذف کرد. حال و مطابق با آخرین اخبار بازی، کمپانی سونی و استودیو گوریلا گیمز به صورت رسمی از نسخه Complete Edition بازی Horizon: Zero Dawn رونمایی و اعلام کردند که این نسخه از بازی اواخر سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.

نسخه Complete Edition بازی Horizon: Zero Dawn شامل بازی اصلی، بسته‌ی الحاقی Frozen Wilds و تمام محتویات اضافی نسخه‌ی دیجیتال دیلاکس خواهد بود. این نسخه با فاصله‌ی یک ماه از انتشار بسته‌ی الحاقی Frozen Wilds در تاریخ ۱۴ آذرماه (۵ دسامبر) در ایالات متحده و در تاریخ ۱۵ آذرماه (۶ دسامبر) در اروپا منتشر خواهد شد.

نسخه‌ی Complete Edition در ایالات متحده ۵۰ دلار قیمت خواهد داشت که این مبلغ مشابه قیمت حال حاضر بازی اصلی است. بسته الحاقی Frozen Wilds در حال حاضر با قیمت ۲۰ دلار فروخته می‌شود و این در حالی است که مشترکین پلی استیشن پلاس می‌توانند این بسته را با قیمت ۱۵ دلار پیش خرید کنند. نسخه دیجیتال دیلاکس بازی در شبکه پلی‌ استیشن ۶۰ دلار قیمت دارد که شامل محتویات زیر است و همگی آنها در نسخه Complete Edition نیز وجود خواهند داشت.

  • Horizon: Zero Dawn

    آرت بوک دیجیتالی بازی Horizon Zero Dawn
  • تم انحصاری متحرک برای پلی‌استیشن 4
  • لباس Carja Storm Ranger و کمان Mighty Bow
  • لباس Banuk Trailblazer و کمان Culling Bow
  • بسته Banuk Traveller
  • بسته Carja Trader
  • بسته Nora Keeper

علاوه بر این موارد، کاربران نسخه Complete Edition از انواع بروزرسانی‌های بازی Horizon: Zero Dawn از زمان انتشار تاکنون بهرمند خواهند شد که شامل اضافه شدن درجه سختی آسان به بازی و افزوده شدن ویژگی‌های جدیدی به حالت Photo Mode می‌شود.

بسته الحاقی Frozen Wilds بزرگ‌ترین بسته الحاقی داستانی‌ بازی تا به این لحظه است که مدتی قبل توسط استودیو گوریلا گیمز رونمایی شد. این بسته الحاقی در تاریخ ۱۶ آبان‌ماه (۷ نوامبر) منتشر خواهد شد و بازیکنان را از فضای پر از ماشین و ربات این بازی جدا می‌کند و آن‌ها را به مناطق یخ‌زده شمالی خواهد برد؛ جایی که تهدیدها و ماجراجویی‌های جدیدی انتظارشان را خواهد کشید.

بازی Horizon: Zero Dawn‌ در حال حاضر با قیمت ۵۰ دلار به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 در دسترس است. کاور نسخه نسخه Complete Edition بازی Horizon: Zero Dawn را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

Horizon: Zero Dawn


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده