نویسنده: علیرضا قاسمی
// چهار شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

بازی Battlefield 1 به زودی میزبان حالت Operation Campaigns خواهد شد

در ماه آینده میلادی، حالت جدیدی به نام Operation Campaigns که تلفیقی از مراحل حالت Operation است، به بازی Battlefield 1 اضافه خواهد شد. 

طرفداران بازی موفق Battlefield 1 بی‌صبرانه منتظر جدیدترین بسته الحاقی این بازی به نام Turning Tides هستند که قرار است در ماه دسامبر (آذرماه-دی‌ماه) منتشر شود. اما پیش از این بسته‌ی الحاقی، حالت جدیدی به نام Operation Campaigns به این بازی اضافه خواهد شد که تفاوت‌هایی با حالت Operation فعلی دارد. 

بنا به جدیدترین اخبار بازی، حالت Operation Campaigns چندین مرحله‌ی Operation را به صورت یکپارچه، همراه با پاداش‌های منحصربه‌فرد برای کاربران در بین هر مرحله، ارائه خواهد داد. به گفته‌ی دایس، توسعه‌دهنده‌ی این بازی، حالت Operation Campaigns نبرد‌های خط مقدم بین گروه‌های مهاجمین و مدافعین را گسترش خواهد داد. ابتدا قرار بود حالت جدید بازی، در این ماه منتشر شود، اما پس از آن، انتشار این محتوا را تا ماه آبان به تعویق انداختند تا تیم توسعه‌دهنده‌ی این بازی زمان کافی برای کار و بهبود هرچه بیشتر حالت Operation Campaigns داشته باشد تا به طرفداران این بازی، بهترین تجربه را هدیه دهد. 

Eastern Storm اولین مرحله از Operation Campaign خواهد بود که در ماه نوامبر (آبان-آذر)، در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. بدین ترتیب، نبرد‌های Brusilov Offensive و Red Tide در قالب بسته‌ی الحاقی In the Name of the Tsar به بازی Battlefield 1 اضافه خواهد شد. اگر شما پریمیوم پس این بازی یا بسته‌ی الحاقی In the Name of the Tsar را خریداری کرده باشید، این مرحله‌ی جدید را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.

جهت به پایان رساندن Operation Campaign، کاربران باید پیش از اتمام زمان، امتیازات لازم را کسب کنند و در صورت کسب موفقیت در این بخش، به آن‌ها یک بتل‌پک و کدکس Operation Campaigns هدیه داده خواهد شد. شما می‌توانید پیش از اتمام زمان خاص هر عملیات (Operation)، تا هر زمان که مایل هستید در این مراحل بازی کنید و بنابراین پیش از اتمام رویداد می‌توانید بارها و بارها آن را تجربه کنید. پس از آن، بازیکنان فرصت بازی در Fall of Empires از Operation Campaign را خواهند داشت که از ترکیب دو عملیات Iron Walls و Conquer Hell ایجاد شده است. 

در ماه دسامبر، کاربران فرصت تجربه‌ی بسته‌ی الحاقی Turning Tides را که بر پایه‌ی نبرد دریایی شکل گرفته خواهند داشت. در آینده‌ای نزدیک، به دنیای Battlefield 1 بخش‌ها و داستان‌های جدیدی اضافه خواهد شد و اگر از طرفداران این بازی هستید، مطمئنا بی‌صبرانه منتظر این محتویات هستید. 

می‌توانید جزئیات بسته الحاقی In the Name of the Tsar بازی Battlefield 1 را در زومجی بخوانید. 


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده