// چهار شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹

قرارداد همکاری Konami با تیم آرسنال در بازی PES 2018

 کمپانی کونامی برای بازی PES 2018 پس از فولام با تیم دیگری از شهر لندن، یعنی آرسنال قرارداد همکاری امضا کرده است.

پس از همکاری کمپانی Konami با تیم لندنی فولام، این بار نوبت به تیم محبوب این شهر یعنی Arsenal رسیده است. در تازه‌ترین خبر منتشر شده بر روی وب‌سایت کمپانی کونامی، برای بهتر شدن چهره و فیزیک بازیکنان در بازی PES 2018، آنها با تیم آرسنال به توافق رسیده و قرارداد بسته‌اند.

به نظر می‌رسد کمپانی Konami مبلغ قابل توجهی را برای این قرارداد پیشنهاد داده است تا به عنوان شریک تجاری تیم آرسنال انتخاب شود. تیم آرسنال در حال حاضر سومین تیم قدرتمند شهر لندن محسوب می‌شود و در مسابقات لیگ اروپا نیز حضور دارد. طبق این قرارداد احتمالا تعداد زیادی از بازیکنان معروف تیم آرسنال به همراه ورزشگاه اختصاصی این تیم یعنی امارات در بازی PES 2018 بار دیگر شبیه‌سازی خواهند شد.

البته کونامی پیش از این نیز با تیم لیورپول برای بازی PES 2018 قرارداد همکاری امضا کرده بود تا با استفاده از اسکن سه بعدی چهره و فیزیک تعدادی از بازیکنان این تیم بتواند نوع حرکات و چهره بازیکنان را به واقعیت نزدیک‌تر کند. بنابراین اسکن سه بعدی از بازیکنان تیم آرسنال نیز در حال انجام است و همانطور که در تصویر این خبر نیز مشاهده می‌کنید، چهره سه بازیکن این تیم یعنی مسعوت اوزیل، هکتور بیرین و الکساندر لاکازت به صورت کامل با استفاده از اسکن سه بعدی شبیه سازی شده است.

در واقع کونامی می‌خواهد نوع پاس دادن، شوت زدن و حرکت کردن بازیکن‌ها بیش از پیش به واقعیت نزدیک شود تا بازیکنان حسی مشابه با یک فوتبال واقعی را تجربه کنند. علاوه بر این طبق وب‌سایت کونامی، آنها در مورد تیم آرسنال چنین اعلام کرده اند: 

شیوه بازی، سبک منحصر به فرد و شناخته شده تیم آرسنال به دقت شبیه‌سازی می‌شود.

بازی PES 2018 در حال حاضر بر روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 3، ایکس باکس 360، پلی استیشن 4 وایکس باکس وان عرضه شده است.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده