// یکشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

تاریخ انتشار نسخه پلی استیشن 4 بازی The Flame in the Flood مشخص شد

در جدیدترین اخبار بازی مربوط به بازی‌های سبک بقا این‌که تاریخ انتشار نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی The Flame in the Flood مشخص شد.

اخیرا استودیو کِرو دیجیتال، ناشر بازی The Flame in the Flood اعلام کرد که نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 این بازی جذاب که در سبک بقا ساخته شده، در تاریخ ۲۸ دی ماه (۱۷ ماه ژانویه) منتشر خواهد شد. کاربران پلی‌استیشن 4 این بازی می‌توانند بازی را بصورت کامل و دقیقا با همان مشخصات و ویژگی‌هایی که در نسخه‌های ایکس‌باکس وان و پی‌سی بازی وجود دارد دریافت کنند. از جمله‌ی این ویژگی‌ها می‌توان به وجود دو آواتار در بازی، یک تم پویا و همچنین تغییراتی که برای بهتر کردن بازی در آن اعمال شده، اشاره کرد. در زیر می‌توانید تریلر این بازی را مشاهده کنید:

این بازی که نسخه‌های پی‌سی و ایکس‌باکس وان آن در سال ۲۰۱۶ منتشر شدند، شما را به آمریکای پس از بحرانی می‌برد که باید برای نجات خود سخت تلاش کرده و در آن محیط خشن و بحران‌زده سهم خود را برای ادامه‌ی زندگی بدست آورید. این بازی علاوه بر بهره‌مندی از محیطی واقعا جذاب و فانتزی، از موسیقی پس‌زمینه‌ی فوق‌العاده‌ای نیز که توسط چاک ریگن نواخته شده بهره می‌برد. نسخه‌های دیگر این بازی که بودجه‌ی ساخت آن به واسطه‌ی وب‌سایت کیک‌استارتر تهیه شده بود توسط استودیو Molasses Flood توسعه داده شد، اما نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 را استودیو Curve Digital عهده‌دار شد.

نظر شما در مورد این بازی چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده