نویسنده: آرش رستمی
// جمعه, ۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

توسعه دهنده Gears of War 4: اسپویلرهای بازی در راه هستند

یکی از دست‌اندرکاران Gears of War 4 از علاقه‌مندان این بازی خواسته تا مواظب اسپویلرهای پیش رو باشند.

گیرز آو واز 4 کمتر از دو هفته‌ی دیگر منتشر می‌شود و اکنون استودیو کوالیشن (The Coalition)، سازنده‌ی بازی، از طرفداران خواسته تا مراقب محتویاتی که این روزها در اینترنت پخش می‌شود باشند تا مبادا داستان بازی برای‌شان لو برود.

آدام فلچر (Adam Fletcher)، مدیر انجمن‌های Gears of War، به‌تازگی با ارسال توییتی به گیمرهای چشم‌به‌راه Gears of War 4 در رابطه با پدیدار شدن اسپویلرهای احتمالی هشدار داد؛ بدون آنکه به منبع آن‌ها اشاره‌ای کند. او در توییتر نوشت:

طرفداران Gears؛ پیشاپیش هشداری به شما بدهیم: ممکن است در روزهای پیش رو سر و کله‌ی اسپویلرهای دیگری هم پیدا شود. اگر می‌خواهید اوضاع به‌خوبی پیش برود مراقب باشید.

مراحل ساخت Gears of War 4 چندی پیش به پایان رسید و نسخه‌ی فیزیکی این بازی همین روزها برای خرده‌فروشی‌ها فرستاده می‌شود. در این میان، گیرز آو وار جدید هم، مانند بسیاری از بازی‌های دیگر، قاعدتاً زودتر از زمان مقرر به دست عده‌ای می‌رسد و اینجا است که احتمالاً موجی از اسکرین‌شات‌ها و ویدیوهای بازی در اینترنت منتشر می‌شود. از طرفی، ممکن است که کوالیشن بخواهد طی روزهای باقی‌مانده درباره‌ی Gears of War 4 و شخصیت‌های آن بیشتر صحبت کند و این حرکت طبیعتاً در کنار جذاب بودن برای گروهی از طرفداران، به مذاق بسیاری از آن‌ها خوش نخواهد آمد. در نتیجه، توییت اخیر شاید با این منظور فرستاده شده باشد تا برای این دسته از هواداران مشکلی پیش نیاید.

بازی Gears of War 4 قرار است در تاریخ ۲۰ مهرماه (۱۱ اکتبر) برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی‌های دارای ویندوز 10 منتشر شود. این بازی اخیراً برای ایکس‌باکس وان پری‌لود شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده