// یکشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

معرفی بازی موبایل Mad Dex 2

اگر از علاقه‌مندان بازی‌های موبایل و مخصوصا بازی‌معمایی هستید به هیچ‌وجه Mad Dex 2 را از دست ندهید.

این روزها با پیشرفت تکنولوزی و به بازار آمدن پرچمدارهای مختلف گوشی‌های موبایل، شاهد جذب شدن توسعه دهندگان مختلف به سمت صنعت بازی‌های موبایل هستیم. پیشرفت این صنعت به قدری است که خیلی از توسعه دهندگان یا ناشران تمرکز خود را فقط بر روی بازی‌های موبایل گذاشته‌اند. یکی از نکات مهم بازی‌های موبایل، ایده پردازی و خلق اثری نو یا الهام گیری و خلق اثری متفاوت نسبت به مدل اولیه است. حال در این بین بازی‌هایی را می‌بینیم که با ارائه موارد جدید و قدیمی‌ می‌توانند مخاطبین زیادی را جذب خود کنند. از طرفی بازی‌هایی نیز هستند که به هیچ‌وجه موفق نمی‌شوند.

اگر شما نیز یکی از کسانی هستید که در طول بیرون رفتن و مسافرت یا حتی زمانی که قصد دارید بازی‌های متفاوتی را انجام داده و از دنیای پر زرق و برق بازی‌های ویدیویی دور شوید، سراغ آثار موبایل می‌روید، بازی Mad Dex 2 را به شما پیشنهاد می‌کنم. Mad Dex 2 یک بازی پلفترمر با معماها و مراحل متنوع است که مثال بارز این گونه بازی‌ها را می‌توان بازی بسیار موفق Super Meat Boy دانست. این بازی که برای اندروید و iOS عرضه شده، با بکار گیری راه و روش نسخه اولش و همچنین بهبود یک سری نواقص گذشته سعی کرده تا بهتر از قبل مخاطبین خود را سرگرم کند.

Mad Dex  2

در بازی‌های موبایل طراحی مراحل و گیم‌پلی بازی مهم‌ترین رکن بازی بوده و موفقیت یا عدم موفقیت را مشخص می‌کند. در بازی Mad Dex 2 شما با پنج چپتر و در مجموع ۷۵ مرحله روبرو هستید. همچنین در پایان هر چپتر یک باس فایت فوق العاده نفس‌گیر و چالش برانگیز نیز برای شما تعبیه شده است. اگر فکر می‌کنید که بازی فقط شما را در از بین بردن باس فایت‌ها به چالش می‌کشد، باید بگویم سخت در اشتباهید. با پیش‌روی در مراحل رفته رفته سختی مراحل و پازل‌ها را حس خواهید کرد. در واقع بازی از پازل و معمای خاصی برخوردار نیست. صرفا کار شما پیدا کردن راه عبور از موانع و رسیدن به شخصی است که باید آن را نجات دهید. این روند در مراحل بارها و بارها تکرار می‌شود زیرا در آخر هر مرحله باس بازی باز شخصیت نجات داده شده را از شما می‌دزد. این روند کمی تکراری است و خسته کننده ولی نکته‌ای که باعث جذابیت انجام این کار آن‌هم به صورت مداوم می‌شود، طراحی مراحل متنوع بازی است.

برای یک بازی موبایل ۲۲ مگابایتی که دارای ۷۵ مرحله است نباید انتظار این را داشته باشیم که هر ۷۵ مرحله طراحی منحصر به فردی داشته باشد ولی به‌قدری متنوع و زیبا طراحی شده که شما را برای چند ساعت در روز سرگرم کند. همچنین اگر از شخصیت خود خسته شده‌اید، می‌توانید از منوی اصلی بازی و ورود به شاخه بروزرسانی، قابلیت‌های جدیدی برای خود باز کرده یا شخصیت‌های جدید بازی را خریداری کنید.

Mad Dex  2

هر شخصیت قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص خود را دارد پس با انتخاب دقیق و با توجه به سلیقه خود به سراغ شخصیت‌ها بروید. از آن‌جایی که بازی از پرداخت‌های داخل بازی تبعیت می‌کند، می‌بایست برای خرید تمامی شخصیت‌ها از پول واقعی استفاده کنید. زیرا در طول بازی آن‌قدر پول مجازی بدست نمی‌آورید که بتوانید شخصیت‌های تعبیه شده را خریداری کنید. از نظر طراحی گرافیکی و موسیقی، Mad Dex 2 به عنوان یک بازی آرکید پلتفرمر خوب ساخته شده و بعضا موسیقی بازی در طول انجام مراحل شما را سرگرم می‌کند. با تمام این تفاسیر Mad Dex 2 می‌تواند شما را حتی برای چندین روز سرگرم کند زیرا، آن‌طور که از مراحل بازی و چالش پلتفرمینگ بازی مشخص است، در آخرین مراحل صبر و شکیبایی و دقت حرف اول را می‌زند. از این رو شاید بیش از دو ساعت در روز انجام این بازی نتواند مثل ساعات اولیه، باعث سرگرم شدن شما شود و صرفا فقط اعصابتان را خورد کند.


منبع ZoomG
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده