نویسنده: معین کلهری
// چهار شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

اطلاعاتی از بازی The Last Of Us 2 توسط یک مجله منتشر شد

جدیداً اطلاعاتی از دنباله بازی The Last Of Us توسط یک مجله ناشناس منتشر شده که موارد جالبی را با ما به اشتراک می‌گذارد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

طبق شایعات، ادامه بازی آخرین ما (The Last of Us) در استودیوی ناتی داگ،‌ مراحل ساختش را طی می‌کند و قرار است معرفی شود. حال جزییاتی از این اثر توسط یک کاربر به‌نام «JoeDoeFoe» منتشر شده که منبع وی، یک مجله لغو شده است. طبق آن اطلاعات، وقایع بازی پنج سال بعد از نسخه اول روایت می‌شود و پروتاگونیست بازی، اِلی، ۱۹ ساله است و تجربه بیشتری پیدا کرده. شخصیت وی، در رأس داستان قرار دارد و تمرکز بر روی او است.

گیم‌پلی بازی هم مورد تغییراتی واقع شده، به‌طوری که ما می‌توانیم اِلمان‌های مشابه Uncharted 4: A Thief's End را در آن ببینیم. همان‌طور که همین بازی هم شدیداً تحت تاثیر نسخه اول The Last Of Us قرار گرفته بود. به‌طور مثال، نیل دراکمن اذعان کرده که بازی جهان-باز نیست، اما محیط‌ها در مقایسه با قسمت اول بزرگ‌تر خواهند بود. شما می‌توانید مجله یادشده را در زیر مشاهده کنید:

در هر صورت، ما می‌دانیم که ناتی‌داگ درحال کار کردن بر روی یک پروژه معرفی نشده است. اما هنوز ماهیت آن مشخص نیست.-ممکن است دنباله آخرینِ ما باشد و ممکن است نباشد-. البته، احتمال معرفی این ادامه محتمل‌تر است از معرفی یک IP جدید! چراکه پیش‌تر، دست‌اندکاران استودیو هم اشاره‌های غیرمستقیمی به آن داشتند.

شما چه فکری می‌کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده