// دوشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۲

قول سازندگان برای رفع مشکلات بازی Homefront: The Revolution

انتشار Homefront: The Revolution  آن چیزی نبود که طرفداران بازی انتظار آن را داشتند. عرضه بازی همراه بود با انواع و اقسام مشکلات در بخش‌های فنی و گرافیکی و حال این‌طور که به نظر می‌رسد سازندگان قول رفع اکثر مشکلات را داده‌اند. با زومجی همراه باشید.

در این هفته با عرضه Homefront: The Revolution اکثر بازیکنان شروع به گزارش مشکلات فراوان این بازی تیراندازی به خصوص در زمینه افت فریم  کردند. حال سازنده این بازی استودیو دم‌باستر اشاره کرده‌ است که از مشکلات رایج بازی به خصوص در بخش فریم‌ ریت اطلاع داشته و سعی دارد با عرضه انواع بروزرسانی مشکلات را برطرف کند. سازندگان در فروم رسمی بازی گفتند:

ما برای ساخت این بازی راه طولانی را طی کردیم ولی این موضوع تنها یک نقطه آغاز برای ما است. اعضا استودیو از مشکلات فراوان بازی در زمینه‌های مختلف فنی و گرافیکی به خصوص فریم ریت اطلاع دارند و در حال کار بر روی ارائه بروزرسانی برای رفع مشکلات هستند.

طبق بررسی‌های انجام شده نسخه ایکس‌باکس وان بازی در زمینه فریم‌ ریت عملکرد بهتری را نسبت به پلی‌استیشن 4 دارد؛ اگر چه هر دو نسخه دارای تمامی مشکلات اشاره شده هستند ولی با شروع اولین میان پرده بازی نسخه ایکس‌باکس وان به طور متوسط ۳ فریم‌  بیشتر پردازش کرده و این موضوع در خود گیم پلی بازی نیز ادامه پیدا می‌کند. در دو نسخه بازی شاهد نرخ فریم ۲۰ الی ۲۵ در مناطق اصلی هستیم ولی در نماهای بسته نسخه ایکس‌باکس وان عملکرد بهتری دارد اگر چه نسخه‌های کنسولی بازی در دستیابی به نرخ فریم ثابت ۳۰ ناکام هستند.

استودیو Dambuster تاکنون اطلاعات خاصی را از زمان انتشار بروزرسانی‌ها منتشر نکرده و جزییات بیشتر در خصوص این موارد در انجمن رسمی بازی و شبکه استیم اطلاع داده می‌شود. در حالی که گیمر‌ها باید منتظر عرضه آپدیت رفع مشکل بازی باشند، امروز اولین محتوای رایگان بازی منتشر شد که شامل لباس‌ها و حالت‌های جدید در حالت «مقاومت» است. اگر به آینده نگاهی بیاندازیم استودیو قرار است تا پایان ماه ژوئن محتوا‌های بیشتری را به صورت رایگان برای حالت مقاومت این بازی منتشر کند همچنین دم‌باستر در نظر دارد تا با پایان این سال با عرضه  محتوای رایگان به پشتیبانی از بازی خود بپردازد.

Homefront: The Revolution به هیچ وجه مراحل ساخت بی‌دردسری را طی نکرد. مراحل ابتدایی ساخت بازی در THQ سپری شد تا این که شرکت مذکور در سال ۲۰۱۲ ورشکست و تمامی حقوق این بازی به کرایتک فروخته شد پس از یک سال این استودیو اعلام کرد که به علت مشکلات مالی فراوان تمامی حقوق این بازی را به دیپ سیلور  واگذار کرده است و این شرکت اعلام کرد که ادامه مراحل ساخت بازی در استودیو تازه تاسیس دم‌باستر ادامه پیدا خواهد کرد که نتیجه نهایی چیزی جز یک شکست کامل برای آخرین بازی در سری Homefront نیست.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده