نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۲

جک بلک به جمع بازیگران ریبوت فیلم جومانجی پیوست

جک بلک پس از دواین جانسون دومین بازیگری است که به جمع بازیگران ریبوت جومانجی اضافه شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

دواین جانسون ملقب به  The Rock، با انتشار پیامی درصفحه شخصی خود در اینستاگرام از اضافه شدن جک بلک به ریبوت فیلم جومانجی خبر داد. جانسون نوشت:

در بازسازی ما از داستان جومانجی، جک شخصیتی است که حس طنز و آن شوق کودکانه را به فیلم اضافه می‌کند.

او همچنین اشاره‌ای نیز به کوین هارت کرد که شایعات زیادی مبنی بر حضور وی در ریبوت جومانجی شنیده می‌شود. وی اضافه کرد که کوین هارت بزودی به «باشگاه صبحانه خوران جومانجی» ملحق خواهد شد.

جیک کاسدان، کارگردانی و متیو تولماچ تهیه کنندگی بازسازی فیلم جومانجی را بر عهده دارند که نسخه اصلی آن در سال ۱۹۹۵ با بازی رابین ویلیامز اکران شده بود. داستان فیلم از منبع اصلی کتاب الهام گرفته شده که توسط کریس ون السبرگ نوشته شده است.

در قصه فیلم اصلی جومانجی، شخصیت رابین ویلیامز، زمانی که نوجوان بود، به همراه دیگر موجودات عجیب و غریب، درون یک بازی رومیزی به نام جومانجی اسیر می‌شود. او سال‌ها بعد به وسیله دو شخصیت دیگر آزاد می‌شود و به همراه آن‌ها تصمیم می‌گیرد که بازی را به اتمام برساند، اما اتفاقات و حوادث بسیار وحشتناکی رخ می‌دهند.

جانسون پیش از این در اینستاگرام شخصی خود در روز ۹ می (۲۰ اردیبهشت) گفته بود:

در فیلم اصلی سه شخصیت با نقش‌هایی اصلی حضور داشتند، اما در داستان جدید پنج شخصیت وجود خواهند داشت. خوشحالم که تمامی دوستانم یک به یک پروژه‌های دیگر خود را کنار می‌گذارند تا بتوانند به جمع بازیگران این فیلم اضافه شوند.

جانسون همچنین گفت که فیلم جومانجی به تجلیل از رابین ویلیامز می پردازد:

این حرف من به شما است: ما باید به نام و شخصیت آلن پریش، افتخار کنیم و این شخصیت را به تنهایی و برای همیشه در دنیای جومانجی جاودانه کنیم. من ایده‌ای برای انجام دادن دارم که فکر می‌کنم خانواده ویلیامز به آن افتخار کنند.

جک بلک در فیلم دیگر سونی به نام Goosebumps نیز حضور داشت که سال گذشته اکران شد. آخرین کار بلک انیمیشن پاندای کونگ‌فوکار ۳ (Kung Fu Panda 3) است که در این انیمیشن صداپیشگی شخصیت پو (Po) را بر عهده داشت.

منبع: Hollywoodreporter


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده