// جمعه, ۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰

دیزی ریدلی در حال مذاکره برای ایفای نقش لارا کرفت است

مدتی پیش اعلام شد که احتمال حضور دیزی ریدلی، بازیگر فیلم موفق و تحسین شده Star Wars: The Force Awakens در فیلم Tomb Raider وجود دارد. حال وی تایید کرده است که برای ایفای این نقش با او صحبت شده است. با زومجی همراه باشید.

دیزی ریدلی که بازیگری را با بازی در سریال‌ها و فیلم‌های کوتاه از سال ۲۰۱۳ و درسن ۲۱ سالگی آغاز کرده است، با ایفای نقش ری  در فیلم Star Wars: The Force Awakens بیش از پیش توانست خود را به عنوان یکی از استعدادهای برتر و آینده‌دار هالیوود معرفی کند. حال او تایید کرده است که برای ایفای نقش لارا کرفت در جدیدترین اقتباس سینمایی سری بازی‌های ویدیویی Tomb Raider با وی صحبت شده است.

دیزی ریدلی در مصاحبه با وب‌سایت هالیوود ریپورتر در خلال مراسم جوایز امپایر اعلام کرد که برای ایفای نقش لارا کرفت که پیش از این توسط آنجلینا جولی، بازیگر مشهور هالیوود اجرا شده بود، با او «صحبت‌هایی» شده است. وی که در این مراسم موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر نوظهور زن شد، چنین اضافه می‌کند:

من در انتظار کسی هستم که به من بگوید «برای ایفای این نقش به تو احتیاج داریم، بیا انجامش بدهیم».

با این وجود که هشتمین فیلم از سری Star Wars هم‌اکنون در حال فیلم‌برداری است و دیزی ریدلی در این فیلم برای دومین بار ایفاگر نقش ری خواهد بود، وی قصد دارد از تمام وقتش به بهترین نحو استفاده کند و با ایفای نقش‌های دیگر «تقویم و برنامه کاری» خود را پر کند. جان بویگا، بازیگر نقش فین در فیلم Star Wars: The Force Awakens نسبت به ایفای نقش لارا کرفت توسط دیزی ریدلی بسیار خوش‌بین است و در این باره می‌گوید:

من بازی Tomb Raider را تجربه کردم. این بازی برداشت جدیدی از شخصیت لارا کرفت بود و به اعتقاد من فیلم‌های اقتباسی باید براساس این نسخه ساخته شوند. حتی به دیزی پیام دادم و گفتم «تو خودشی» و باید نقش لارا کرافت را بدست بیاوری، چرا که توانایی انجام آن را داری.

بازی توم ریدر Rise of the Tomb Raider، جدیدترین بازی سری Tomb Raider

جدیدترین فیلم Tomb Raider که ریبوت این سری خواهد بود، با کارگردانی رور اولتاگ، نویسندگی ایوان داوتری (نویسنده Teenage Mutant Ninja Turtles و Divergent) و توسط کمپانی جی‌کی فیلمز ساخته خواهد شد.

نظر شما راجع به ایفای نقش لارا کرفت، باستان‌شناس و ماجراجوی محبوب در جدیدترین فیلم Tomb Raider توسط دیزی ریدلی چیست؟

منبع: Hollywood Reporter


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده