// شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

آغاز پیش فروش بلیت فیلم Assassin's Creed و پکیج‌های ویژه‌ آن

وب‌سایت Kernel در اقدامی جالب، پیش فروش بلیت‌های فیلم Assassin's Creed را با شرایطی خاص و جالب آغاز کرده است. با زومجی و جزیئات بیشتر این خبر همراه ما باشید.

با اینکه فیلم Assassin's Creed تا اواخر پاییز سال آینده به اکران سینماها در نخواهد آمد، اما وب‌سایت Kernel پیش‌فروش بلیت این فیلم را با شرایطی متفاوت آغاز کرده است. در واقع این پیش فروش بلیت، تنها یک خرید زودتر از موعد اینترنتی نیست و شما می‌توانید بلیت خود را در قالب شش پکیج متنوع از ۱۵ دلار تا ۱۲۰۰ دلار تهیه کنید که هریک از این پکیج‌ها شامل هدایا و لوازم خاصی از اسکریپت یا همان فیلم‌نامه گرفته تا کمان زنبورکی قرن ۱۵ میلادی هستند! ارزان‌ترین این بسته‌ها (بسته ۱۵ دلاری) شامل بلیت فیلم، فیلم‌نامه، ساعت با لوگوی Assassin's Creed، خالکوبی‌های موقت روی صورت شخصیت‌های اصلی فیلم و برخی قسمت‌های پشت‌صحنه است. دیگر بسته‌ها هم شامل پاپ کورن و تی‌شرت و گرمکن کلاه‌دار مخصوص Assassin's Creed و مجسمه می‌شوند. اما گران‌ترین بسته که قیمت آن ۱۲۰۰ دلار است علاوه‌ بر نمایشنامه و بلیت شامل یک کمان زنبورکی دست‌ساز در ابعاد واقعی است که در صحنه‌هایی کلیدی از فیلم دیده می‌شود. این کمان‌‌های دست‌ساز توسط تیم وایلدگوس هنرمند متخصص هالیوودی (فیلم‌هایی چون Troy و Edge of Tomorrow) ساخته شده‌اند و تنها ۲۰ عدد از این کمان‌های قرون‌وسطایی وجود دارد. پس به این نتیجه می‌رسیم که مجموعا ۲۰ پکیج ۱۲۰۰ دلاری  موجود است. نکته دیگر در مورد خرید این بسته‌ها این است که هرکدام از این بسته‌ها را که خریداری کنید، شانس برنده شدن در قرعه‌کشی سفر به سانفرانسیسکو و شرکت در Comic-Con سال آینده را خواهید داشت.

fassbender-assassins-creed

با اینکه هنوز حتی یک تریلر و پیش‌نمایش هم از طرف سازندگان فیلم Assassin's Creed منتشر نشده است، اما شاهد هستیم که از همین الان چه میزان هیجان و تبلیغاتی برای آن شکل گرفته است. با اینکه تجربه نشان داده که فیلم‌هایی که بر اساس بازی‌های کامپیوتری ساخته می‌شوند اصولا هیچگاه نتوانستند موفقیت بزرگی بدست آورند و حرف چندانی به عنوان یک اثر سینمایی با ارزش برای گفتن داشته باشند، اما بسیاری بر این باور هستند که فیلم Assassin's Creed می‌آید که این قانون نانوشته را تغییر دهد. آن‌ها امیدوارند که این فیلم نه تنها به عنوان برداشتی از خط داستانی یک مجموعه بازی موفق، بلکه به عنوان فیلمی با کیفیت و خوش‌ساخت، سری بین سرها بلند کرده و در دسته‌ فیلم‌های قابل بحث سال آینده قرار بگیرد. برخی منتقدین بر این باورند که این فیلم به دلیل داشتن گروه سازندگان و بازیگرانی مطرح و تراز اول همچون مایکل فسبندر، ماریون کوتیار، جرمی آیرونز و بسیاری دیگر و نیز به‌خاطر وجود تیمی قوی از نویسندگان و خط داستانی فوق‌العاده که نام بزرگ یوبیسافت پشت آن قرار دارد، می‌تواند به موفقیت‌های زیادی هم در گیشه و هم در نظر منتقدین و بینندگان دست پیدا کند. ناگفته نماند، این موضوع که امسال بازی جدیدی از سری Assassin's Creed منتشر نمی‌شود هم به‌خودی خود می‌تواند زمینه‌ساز موفق شدن هر چه بیشتر عنوان سینمایی آن شود. به هر حال، مدت زمان زیادی را باید منتظر بمانیم تا ببینیم با چه فیلمی روبه‌رو خواهیم شد. نظر شما در مورد این فیلم و این حجم از تبلیغات زودهنگام در حاشیه آن چیست؟ آیا با اثری ارزشمند روبه‌رو خواهیم شد؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده