// جمعه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

بیماری حرکت برخی بازیکنان در The Witness با بروزرسانی رفع می‌شود

با بروزر بیماری حرکت در برخی از بازیکنان The Witness،‌ سازندگان در نهایت بعد از ۱۰ روز، از عرضه‌ی بروزرسانی با هدف رفع این مشکل خبر داده‌اند.برای جزئیات بیشتر در ادامه با زومجی همراه باشید.

Motion Sickness یا همان بیماری حرکت برخی اوقات سراغ برخی گیمر‌ها در بازی‌های شلوغ یا دارای مشکل می‌آید. The Witness، تازه‌ترین ساخته جاناتان بلو از زمان عرضه در تاریخ ۶ بهمن مورد توجه بسیاری از علاقمندان به بازی‌های معمایی قرار گرفته‌ است. هرچند در نگاه اول شاید برخی ترغیب به خرید The Witness نشوند اما در اولین ساعات تجربه این محصول با کیفیت مسلما علاقه‌ی بازیکن بیشتر خواهد شد. اما در این میان گزارشات از ایجاد Motion Sickness یا همان بیماری حرکت توسط برخی بازیکنان به مرور در اینترنت منتشر شد. تنها با مراجعه به سایت رِدیت با بسیاری از گزارشات ایجاد این بیماری روبرو می‌شویم.

طبق اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت پی‌سی‌گیمر ظاهرا سازندگان با آگاهی از ایجاد بیماری حرکت در بازیکنان درصدد رفع و بهبود این مشکل برآمده اند. خوشبختانه اکنون استودیو تکلا بروزرسانی‌ «آزمایشی» ویژه‌ای را با تِکیه بر رفع یا بهبود این بیماری منتشر کرده‌اند. با نگاهی به پیام بروزرسانی در خدمات استیم شاهد عنوان «بروزرسانی آزمایشی ضد بیماری-حرکت» هستیم. سازندگان ابراز امیدواری کرده‌اند که این موضوع با بروزرسانی منتشر شده، رفع شود. متاسفانه بروزرسانی های منتشر شده تا کنون بهبودی را در این زمینه ایجاد نکرده‌اند.

طبق پیام‌ بروزرسانی ۳ فوریه (۱۴ بهمن) رفع مشکلات بازی در زمینه‌ی سخت‌افزاری مانند مشکلات رَندرینگ اینتل Iris Graphics 540، رفع مشکل گیرکردن‌های درایور، رفع مشکل و ارائه راهنماهای بصری بیشتر برای یکی از معماها که برخی بازیکنان احساس گیر کردن در آن را داشتند و بهبود برخی مشکلات دیگر در اولویت بوده است.

باتوجه به اینکه هنوز بروزرسانی به صورت عمومی منتشر نشده در صورتی که شما از بیماری حرکت رنج می‌برید و مایل به دریافت سریع بروزرسانی هستید، می‌توانید با تغییر گزینه استیم روی «آینده» Future، نسخه‌ی آزمایشی بروزرسانی را هم‌اکنون دریافت و با امید رفع این مشکل نصب کنید. The Witness اکنون برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه شده است. تیم سازنده از «بررسی جدی» عرضه این بازی بروی سایر پلتفرم‌ها مانند ایکس‌باکس وان و دستگاه‌های موبایلی سخن گفته‌اند. The Witness مدتی قبل برای ایکس‌باکس وان رده‌بندی سنی شده بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده