نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

کمپانی 2K رقابت‌های ۲۵۰ هزار دلاری NBA 2K16 را معرفی کرد

کمپانی 2K اسپورتز قصد دارد تا رقابت‌هایی انحصاری برای بازی ورزشی محبوب NBA 2K16 برگزار کند که ۲۵۰ هزار دلار برای فرد برنده جایزه خواهد داشت. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

سری بازی‌های NBA کمپانی 2K اسپورتز در چند سال اخیر به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ورزشی بازار تبدیل شده‌اند و بدون هیچ شک و تردیدی بهترین شبیه‌ساز ورزش بسکتبال موجود هستند. حال سازندگان بازی قصد دارند تا طرفداران حرفه‌ای این بازی را به شرکت در یک تورنمنت دعوت کنند که گیمر‌ها می‌توانند شانس خود را برای برنده شدن جایزه ۲۵۰ هزار دلاری آن امتحان کنند. این مسابقه با نام «جاده فینال» معرفی شد و از تاریخ ۲۶ بهمن در منطقه آمریکا از طریق رویداد‌های درون بازی در نسخه‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 آغاز خواهد شد.

2K اسپورتز در مورد چگونگی برگزاری این تورنمنت گفته است:

طرفداران می‌توانند تیم‌های Pro-Am خود را تشکیل دهند و در یکی از ۱۶ رویداد مرحله مقدماتی مسابقه دهند؛ جایی که آن‌ها باید برای صعود به مرحله بعدی حداقل در ۴ بازی برنده شوند. سپس بر اساس عملکرد تیم‌ها، شرکت کنندگان مرحله مقدماتی رتبه‌بندی می‌شوند و ۱۶ گیمر برتر وارد مرحله حدفی خواهند شد که در تاریخ ۲۱ می (۱ خرداد ۹۵) برگزار خواهد شد و دو تیم نهایی باقی مانده هم در ماه ژوئن (۱۲ خرداد تا ۱۰ تیر ۹۵) فینال مسابقات را همزمان با فینال مسابقات بسکتبال NBA برگزار خواهند کرد تا یکی از آن‌ها برنده جایزه ۲۵۰ هزار دلاری شود.

| دانلود ویدیو با کیفیت HD 720p

همچنین آلفی برادی، مدیر بخش بازاریابی کمپانی 2K هم دلیل شکل گیری این رقابت‌ها را به شرح زیر اعلام کرده است:

رقابت‌های مرتبط با بازی‌های ویدیویی روز به روز در حال توسعه هستند و ما اعتقاد داریم که بازی NBA 2K16 به خوبی می‌تواند بخشی از این رقابت‌ها باشد. چرا که افراد زیادی در این بازی با یکدیگر مسابقه می‌دهند و از آن لذت می‌برند و حال به لطف این رقابت‌ها این افراد می‌توانند در حالتی وسیع‌تر به مسابقه پرداخته و در نهایت برنده جایزه‌ای بزرگ شوند.

بازی NBA 2K16 هم اکنون برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه شده و حامد افرومند هم در نقد خود از بازی نمره ۹ را به آن اختصاص داد که می‌توانید شرح آن را در دو قالب متنی و ویدیویی در زومجی مطالعه و تماشا کنید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده