// پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

تاریخ انتشار نسخه پی سی بازی The Wild Eight اعلام شد

طبق اعلام استودیو 8‌Points بازی The Wild Eight در سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۷ بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

بازی تلاش برای بقا و جهان باز The Wild Eight، محصول مشترک استودیو 8‌Points و کمپانی هایپ‌ترین دیجیتال، که با استفاده از سرمایه عمومی جمع‌آوری شده در کیک‌استارتر ساخته می‌شود، در بازه زمانی ژانویه تا مارس ۲۰۱۷ (دی ۱۳۹۵ تا فروردین ۱۳۹۶) بر روی پلتفرم‌ رایانه‌های شخصی و در تاریخی نا‌معلوم بر روی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

این بازی که فاقد بخش چند‌نفره بوده و به صورت تک‌نفره و Co-op قابل تجربه است، تلاش‌های گروهی از بازماندگان سقوط هواپیما در آلاسکا در جهت زنده‌ماندن را به تصویر کشیده و دارای المان‌های جمع‌آوری آیتم، شکار، ساخت وسایل، ایجاد پناه‌گاه و ارتقا است. استودیو 8‌Points در توضیحات منتشر شده در صفحه استیم بازی The Wild Eight چنین نوشته است:

سقوط هواپیما سر‌آغازی بیش نبود. هشت باز‌مانده در آلاسکا به دام افتاده‌اند. اجازه ندهید که این محیط شما را از پا در‌آورد. برای زنده ماندن تلاش و داستان The Wild Eight را به شیوه خود روایت کنید.

  • کاوش

از طریق دنبال کردن ماموریت‌ها و یافتن تمامی نا‌هنجاری‌های پنهان در محیط برفی آلاسکا، پرده از راز سقوط هواپیما بردارید. ماموریت‌های جانبی را در ساختمان‌های متروکه، آزمایشگاه‌های عجیب و غریب و مکان‌هایی که برای اهداف مرموز و فرا‌زمینی آماده شده‌اند، دنبال کنید.

  • همکاری با دیگر بازیکنان

همراه با دیگر بازیکنان با پشت سر گذاشتن سخت‌ترین چالش‌ها، حضور در آلاسکا را به تجربه‌ای خاطره‌انگیز بدل کنید.

  • بقا

مناطق نا‌شنا‌خته آلاسکا موجود در دنیای زیبا و در عین حال خطر‌ناک این بازی که به صورت تصادفی و بر‌اساس سبک طراحی Low poly ساخته شده‌اند، را کاوش کنید. برای گرم کردن خود در کنار آتش بنشینید، در هنگام کولاک به پناه‌گاه بروید و غذا را با دیگر باز‌ماند‌گان تقسیم کنید.

  • ساخت و ارتقا

هر آنچه که می‌توانید را به منظور ساخت سلاح‌ها، لباس و ابزار‌های جمع‌آوری، برای خود بر‌دارید. مهارت‌های بقا را بر‌اساس شیوه بازی خود در پناه‌گاه‌تان ارتقا دهید تا بیش از پیش از بازی لذت ببرید.

  • شکار کنید یا شکار شوید

برای کسب انرژی، غذا جمع کنید. از حیوانات وحشی فرار کنید یا به جنگ آن‌ها بروید. با این حال خطر‌های بزرگ‌تری از حیوانات وحشی و سرما در کمین شما است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده