// چهار شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

تاریخ انتشار بازی Aaero اعلام شد

به تازگی استودیو مَد فلوز گیمز تاریخ انتشار بازی Aaero را اعلام کرده است. این بازی در ماه فوریه سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد.

امروز استودیو Mad Fellows Games اعلام کرد که جدیدترین بازی این استودیو یعنی Aaero که یک بازی موزیکال و شوتر منحصر بفرد است، در ماه فوریه‌ی سال ۲۰۱۷ برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. همانطور که پیش‌تر نیز توسط این استودیو به طرفداران اعلام شده بود، این بازی در رویداد محبوب PlayStation Experience 2016، در شهر کالیفورنیا نمایش داده شد و اطلاعاتی از آن نیز به اطلاع عموم رسید. بنا به گفته‌ی استودیوی سازنده‌ی بازی، Aaero با ترکیب مکانیزم‌های شوتر تخیلی و بسیار سریع با تم‌ها و موسیقی‌های منحصر بفردی که در خود دارد، یک تجربه‌ی ناب و خاص بصری و صوتی را به بازیکن منتقل می‌کند.

در محیط خاص این بازی شما با سرعتی بسیار بالا از بین جلوه‌های نور و روبان‌های رنگی حرکت خواهید کرد که وقتی آنها را با موسیقی مخصوص این بازی ترکیب کنید، حس جالبی را به شما منتقل خواهد کرد. بازی همچنین شما را در موقعیت نبردهای باس‌فایت نیز قرار می‌دهد و با ساندترک‌ منحصر بفردی که دارد و توسط گروه‌ها و نوازندگان معروفی مانند Noisia, Flux Pavilion, Katy B, The Prototypes, Neosignal نواخته شده‌، تجربه‌ی بسیار نابی را برای شما فراهم خواهد کرد. بخش‌هایی از صحبت‌های پائول نوریس، کارگردان این بازی را در زیر مشاهده می‌کنید:

تا پیش از ساخت نمونه‌ی اولیه‌ی بازی Aaero ما بسیار در رابطه با آن هیجان زده بودیم. ترکیب ایده‌های ما از سبک شوتر ریلی (Rail-Shooter) و موسیقی ناب تجربه و بازی را ایجاد کرده که حقیقتا می‌توانیم بگوییم به آن افتخار می‌کنیم. این بازی ترکیبی مناسب و هماهنگ از گیم‌پلی، موسیقی و جلوه‌های بصری است. تمامی سعی و تلاش ما بر این امر بوده که تجربه‌ای از گیم‌پلی ناب در کنار جلوه‌های گرافیکی و موسیقی عالی خلق کنیم.

با تمام این اوصاف باید صبر کرد و دید آیا این بازی اینطور که سازندگان آن می‌گویند هست یا خیر. در زیر می‌توانید تریلر بازی Aaero را مشاهده کنید:

نظر شما در رابطه با این بازی چیست؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده