نویسنده: سجاد پاک آیین
// دوشنبه, ۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۱

تریلر معرفی شخصیت Karl Fairburne در بازی Sniper Elite 4

امروز استودیو Rebellion Developments تریلر جدیدی از بازی Sniper Elite 4 منتشر کرد.

امروز استودیو بازی‌سازی Rebellion Developments تریلر جدیدی از بازی Sniper Elite 4‌ منتشر کرده است که این تریلر شخصیت Karl Fairburne، پروتاگونیست این بازی را معرفی می‌کند. این تریلر دومین تریلر از مجموعه تریلرهای Intel است که دارای اطلاعات جدیدی از بازی Sniper Elite 4 است.

براساس تریلر منتشر شده، شخصیت Fairburne‌ یکی از هم‌پیمانان مؤثر و شخصی سرسخت، بی‌رحم و دارای دقتی مرگبار است. پس‌زمینه‌های غیر معمول و مهارت Fairburne باعث شده است او به یکی از بهترین عوامل سازمان SOE (Special Operations Executive) تبدیل شود.

پدر کارل فیربورن، یک مرد بریتانیایی است که مدتی در شهر واشنگتن زندگی کرد و کارل زمان کودکی خود را در این شهر گذراند. به همین دلیل است که کارل با لهجه آمریکایی صحبت می‌کند. فیربورن در دانشگاه West Point فارغ‌التحصیل شد و مهارت ویژه او در تک‌ تیر‌اندازی، باعث شد او به فردی خبره در تیراندازی تبدیل شود. بر همین اساس، دولت بریتانیا به آسانی او را در سازمان SOE‌ استخدام کرد. شما می‌توانید این تریلر را در پایین تماشا کنید:

|

بازی Sniper Elite در روز ۲۶ بهمن سال ۱۳۹۵ برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. کسانی که این بازی را پیش‌خرید کنند مرحله انحصاری Target: Führer را به رایگان دریافت خواهند کرد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده