نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۹

فروشگاه Origin تخفیفات بلک فرایدی ۲۰۱۶ را آغاز کرد

فروش جمعه‌ی سیاه Origin آغاز شده و بازی‌هایی مانند Battlefield 1 ،Titanfall 2 و FIFA 17 با تخفیف عرضه می‌شوند.

یک روز مانده به بلک فرایدی یا جمعه‌ی سیاه، سرویس Origin کمپانی الکترونیک آرتز تخفیف‌های ویژه‌اش را برای رایانه‌های شخصی آغاز کرده است. اکنون می‌توان بسیاری از بازی‌های منتشر شده توسط این کمپانی را، چه قدیمی و چه جدید، با قیمت‌های پایین‌تر از معمول خریداری کرد.

در اولین نگاه به بازی‌های تخفیف‌خورده، دو بازی Battlefield 1 و Titanfall 2، هر دو با قیمت جدید ۴۰ دلار، به‌خوبی جلب توجه می‌کنند. در آن‌سو علاقه‌مندان فوتبال می‌توانند FIFA 17 را با پرداخت ۳۶ دلار تهیه کنند و طرفداران سری Sims هم قادر هستند تا The Sims 4 را در ازای مبلغ ۱۰ دلار به دست بیاورند.

الکترونیک آرتز برای هواداران جنگ ستارگان Star Wars Battlefront را در نظر گرفته که نسخه‌ی استاندارد آن با ۱۵ دلار و نسخه‌ی Deluxe (که شامل بازی اصلی و تمام محتواهای دانلودی آن می‌شود) با ۲۰ دلار قابل خریداری است. در این میان، نسخه‌ی جدید Mirror's Edge یعنی Mirror's Edge Catalyst با قیمت ۱۶ دلار عرضه شده و Unravel هم با بهای ۱۰ دلار در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

الکترونیک آرتز بعضی از بازی‌های ناشرین دیگر را هم تخفیف زده که از میان آن‌ها می‌توان به The Division و Rainbow Six Siege به‌ترتیب با قیمت‌های ۳۵ و ۲۵ دلار اشاره کرد. بازی Assassin's Creed Syndicate هم اکنون در ازای پرداخت ۲۴ دلار از اوریجین قابل خریداری است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده