نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۳

نینتندو سوییچ میزبان یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های الکترونیک آرتز خواهد بود

الکترونیک آرتز اخیرا اعلام کرده که یکی از بازی‌های بزرگ خود را برای سوییچ عرضه خواهد کرد.

در جریان کنفرانس UBS Global Technology، بلیک یورگنسن، مدیر مالی الکترونیک آرتز، اطلاعاتی در مورد حمایت‌های EA از نینتندو سوییچ ارائه کرد. مدیر الکترونیک آرتز اعلام کرد که این کمپانی با چند بازی از کنسول نینتندو حمایت خواهد کرد که یکی از آن‌ها جزو بازی‌های بزرگ کمپانی خواهد بود:

زمانی که کنسول سوییچ نینتندو معرفی شد، آن‌ها اعلام کردند که ما قرار است با عرضه بازی‌هایی از این کنسول حمایت کنیم. با اینکه ما هنوز اعلام نکرده‌ایم که کدام بازی را برای این کنسول عرضه خواهیم کرد، ولی قطعا یکی از بازی‌های بزرگ ما خواهد بود.

یورگنسن همچنین در ادامه اعلام کرد که هنوز نمی‌توان موفقیت کنسول سوییچ را پیش‌بینی کرد:

ما برای نینتندو خوشحال هستیم چرا که کنسول جالبی را معرفی کرده است. اما مساله این است که هنوز نمی‌دانیم این محصول تا چه حد موفق خواهد بود. چرا که مشخص نیست آیا مردمی که این روز‌ها همگی با داشتن یک موبایل یک کنسول قابل حمل دارند، تمایلی به خرید یک کنسول قابل‌حمل دیگر خواهند داشت یا خیر.

به هر حال زمانی که صحبت از بازی‌های بزرگ الکترونیک آرتز می‌شود، بازی‌هایی مثل سری Battlefield ،Mass Effect ،Titanfall ،The Sims یا حتی بازی‌های ورزشی چون فیفا به ذهنمان می‌آیند؛ بازی‌هایی که قطعا عرضه هریک از آن‌ها برای کنسول نینتندو جالب خواهد بود.

نظر شما در این مورد چیست؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده