نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۱

HTC Vive به صورت بی سیم هم قابل استفاده خواهد بود

یکی از شرکای تجاری HTC یک کیت مخصوص هدست واقعیت مجازی HTC Vive تولید کرده که امکان استفاده بی‌سیم از آن را فراهم می‌کند.

دو هدست آکیولس ریفت و HTC Vive جزو هدست‌های واقعیت مجازی گران‌قیمت و البته با کیفیتی هستند که امسال برای پی‌سی عرضه شده‌اند. اما علی‌رغم کیفیت بالایی که این هدست‌ها دارند، داشتن مقدار زیادی سیم باعث می‌شود تا استفاده و راه‌اندازی آن‌ها مشکلات خاص خود را داشته باشد. با این حال اخیرا یکی از شرکای تجاری کمپانی HTC، به صورت رسمی اقدام به تولید یک کیت و افزونه کرده است که با خرید و استفاده از آن، می‌توان از وایو به صورت کاملا بی‌سیم استفاده کرد.

TPCast، نام کمپانی چینی تولید‌کننده این محصول است که آن را با مجوز رسمی از HTC ساخته است و به همین دلیل هم در بین لوازم جانبی رسمی هدست وایو، نام این محصول نیز به چشم می‌خورد. البته هنوز جزییات فنی دقیق این محصول منتشر نشده است و مشخص نیست که آیا استفاده از هدست به صورت بی‌سیم کاملا بدون مشکل است یا خیر.

کیت کمپانی TPCast هم‌اکنون قابل پیش‌خرید است و اوایل سال ۲۰۱۷ شاهد عرضه آن به بازار خواهیم بود. البته باید به این نکته اشاره کرد که این محصول فعلا فقط در چین عرضه خواهد شد و قیمتی معادل ۲۲۰ دلار خواهد داشت. قطعا در آینده شاهد عرضه این محصول در کشور‌های غربی نیز خواهیم بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده