نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

اولین تصویر ولورین در فیلم Logan منتشر شد

کمپانی فاکس قرن بیستم اولین تصویر شخصیت ولورین با نقش آفرینی هیو جکمن را در فیلم لوگان (Logan) منتشر کرده است.

کمپانی فاکس قرن بیستم اولین تیزر تریلر فیلم Logan که سومین فیلم از مجموعه فرعی ولورین (Wolverine) می‌شود، را ثبت و طبقه بندی کرده است، این فیلم آخرین حضور هیو جکمن در نقش لوگان / ولورین است. این بدان معناست که بزودی اولین تیزر تریلر فیلم Logan منتشر خواهد شد، هرچند پیش از این پیش بینی می‌شد که این تریلر همزمان با اکران فیلم دکتر استرنج (Doctor Strange)، دیگر فیلمی که براساس کامیک‌های مارول ساخته شده است، منتشر می‌شود، اما هیو جکمن با انتشار تویتی حاوی یک ویدیو کوتاه، اعلام کرد که این تریلر روز پنج شنبه منتشر خواهد شد. هرچند تاکنون تصاویر سیاه و سفید متعددی از فیلم Logan منتشر شده است که این تصاویر حضور شخصیت‌های مختلف در فیلم و مکان‌هایی که فیلم در آن اتفاق خواهد افتاد را نشان می‌دهند.

حال اولین تصویر رسمی از شخصیت محبوب ولورین با نقش آفرینی هیو جکمن، در فیلم Logan توسط جیمز منگولد، کارگردان فیلم، منتشر شده است که برای اولین بار این شخصیت را در این فیلم مشاهده می‌کنیم، در این تصویر ظاهر ولورین شباهت زیادی به کامیک‌های لوگان پیر (OldMan Logan) پیدا کرده است، بر روی صورت ولورین جای زخم‌های متعددی دیده می‌شود که به نظر می‌رسد قدرت شفابخشی این شخصیت در حال محو شدن است و در نهایت در پایان فیلم این قدرت احتمالا کاملا از بین خواهد رفت. این در حالی است که جکمن پیش از این تصاویر متعددی از پشت صحنه فیلم Logan منتشر کرده بود که وضعیت ظاهری و سلامتی او تا حد زیادی طرفداران او را نگران کرد. شما در ادامه می‌توانید اولین تصویر رسمی ولورین را در فیلم Logan مشاهده کنید:

Logan: First Photo of Hugh Jackman as

طبق خبرهای منتشر شده، اتفاقات فیلم Logan در سال ۲۰۲۴ رخ می‌دهد که قدرت شفا بخشی ولورین بشدت کاهش یافته است و پروفسور چارلز اگزاویر با نقش آفرینی پاتریک استوارت، بسیار ضعیف شده است. با این حال، این دو دوست برای آخرین بار با هم متحد شده‌اند تا آخرین ماجراجویی خود را انجام دهند، این دو به دنبال نجات یک دختر میوتنت هستند. دولت در یک عملیات مخفیانه در نظر دارد که میوتنت‌های زیر سن قانونی را دستگیر و زندانی کند و پس از آن، آن‌ها را به سلاح‌هایی مرگبار تبدیل کند، هنوز به طور رسمی تایید نشده است که شخصیت X-23 در فیلم حضور دارد یا خیر، با این وجود به نظر می‌رسد این دختر همان شخصیت ولورین زن ملقب به X-23 باشد. 

در حال حاضر حضور شخصیت‌هایی دیگر نیز تایید شده است، اخیرا حضور شخصیت ریورز نیز تایید شده است که یکی از سربازان قدرتمند نیروهای سایبورگ تحت رهبری دونالد پیرس با نقش آفرینی بوید هالبروک، است. همچنین، جیمز منگولد حضور شخصیت کالیبان را نیز در فیلم Logan تایید کرده است. استیون مرچنت قرار است نقش کالیبان را در این فیلم بازی کند، با این وجود هنوز بازیگر نقش ریورز اعلام نشده است. شما در ادامه می‌توانید اولین تصاویر دو شخصیت کالیبان و ریورز را در فیلم Logan مشاهده کنید:

فیلم Logan قرار است با درجه‌ی سنی بزرگسال (R) در تاریخ ۳ مارس ۲۰۱۷ (۱۳ اسفند امسال) به روی پرده‌های سینما برود. ریچارد ای گرانت، الیزابت رودریگز، اریک لا سال و الیز نئال دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Logan حضور دارند و نقش آفرینی کرده‌اند.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده