نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۵

سونی اشتراک تمام کاربران پلی استیشن پلاس را یک روز تمدید کرد

چندی پیش، پلی‌استیشن نتورک، برای مدت حدود ده ساعت، از دسترس خارج شده بود. حال سونی به تمام کاربران سرویس پلی‌استیشن پلاس اعلام کرده که به دلیل مشکلات پیش‌ آمده، اشتراک تمام آنها را یک روز تمدید خواهد کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

اوایل سال جاری میلادی و در روز ۴ ژانویه (۱۴ دی)، مشترکین سرویس پلی‌استیشن پلاس، نمی‌توانستند به مدت حدود ده ساعت به پلی‌استیشن نتورک دسترسی داشته باشند. در همان زمان، سونی با انتشار توییتی، ضمن عذرخواهی از طرفداران اعلام کرد که به زودی اشتراک کاربران سرویس پلی‌استیشن پلاس را تمدید خواهد کرد اما هیچ اطلاعاتی بیشتری در این‌باره ارائه نکرد.

روز گذشته، این کمپانی ژاپنی، با فرستادن ایمیلی به کاربران سرویس پلی‌استیشن پلاس، به آنها اعلام کرد که اشتراک تمام آنها، به مدت یک روز تمدید خواهد شد. در این ایمیل، یک کد وجود دارد که مشترکین تا ۳۱ مارس ۲۰۱۶ (۱۲ فروردین ۱۳۹۵) فرصت دارند که این کد را وارد کنند تا اشتراکشان یک روز افزایش پیدا کند. این کد، برای تمام کسانی فرستاده شده که در تاریخ رخ دادن مشکل، مشترک سرویس پلی‌استیشن پلاس بودند. در انتهای این ایمیل نیز، سونی از صبر و شکیبایی طرفدران تشکر کرد.

مشکل به وجود آمده، تمامی سرویس‌هاس سونی از قبیل پلی‌استیشن استور و بازی آنلاین برروی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن ویتا را غیر قابل دسترسی کرده بود. سونی هیچ توضیحی درباره دلیل به وجود آمدن مشکلات ارائه نکرده بود اما بسیاری اعتقاد دارند که سرویس‌های این کمپانی ژاپنی، مورد حمله حملات دی‌داس (DDoS) قرار گرفته بود.

آیا شما نیز از طرف سونی این ایمیل را دریافت کرده‌اید؟

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده