نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۵

آیا بازی The Walking Dead برای Wii U منتشر می‌شود؟

سایت خرده فروش Game.co.uk اخیرا مجموعه فصل‌های ۱ و ۲ بازی The Walking Dead را برای کنسول Wii U لیست کرده که خبری خوب برای طرفداران این کنسول نینتندو است، با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

در صورت انتشار The Walking Dead برای Wii U ، نینتندو یک بازی مخصوص بزرگسالان دیگر برای کنسول خود منتشر کرده است. این اتفاق به هواداران نوید می‌دهد که در آینده می‌توانیم شاهد بازی‌های بیشتری از تل‌تیل برای این کنسول باشیم که احتمالا شامل: Tales From The Borderland، The Wolf Among Us و The Game Of Thrones خواهد بود.

علاوه بر این، انتشار این بازی می‌تواند یک بازی دو سر برد برای نینتدو و تل‌تیل باشد، چون هم قدرت پردازش کنسول نینتدو را نشان می‌دهد و هم به تل‌تیل اجازه می‌دهد تا طرفداران بیشتری جذب کند. خرده فروش مذکور این عنوان را برای تاریخ ۳۰ اکتبر ۲۰۱۵(۸ آبان ۱۳۹۴) و به قیمت ۳۰ پوند لیست کرده است.

در پایان لازم به ذکر است که شاید انتشار یک بازی ترسناک برای Wii U عجیب به نظر برسد، چون این کنسول به منظور تفریح اعضای خانواده‌ در کنار هم  ساخته شده است، ولی انتشار بازیی مثل Devils Third نشان داده که واقعیت اینگونه نیست.

نظر شما در ارتباط با انتشار این بازی برای Wii U چیست؟

منبع:SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده