// سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۰

نسخه‌ی کامل PlayStation Now برای پلی‌استیشن ویتا امروز منتشر می‌شود

دارندگان پلی‌استیشن ویتا قادر هستند تا از امروز ۱۳ مرداد ماه ۹۴ به واسطه‌ی راه‌اندازی خدمات PlayStation Now، بیش از ۱۲۵ بازی را کرایه و بازی کنند. این خدمات در گذشته برروی پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 3 در دسترس بود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

طبق بیانیه‌ی سونی در وبلاگ پلی‌استیشن، دارندگان پلی‌استیشن ویتا و همینطور پلی‌استیشن تی‌وی از امروز سه شنبه قادر به دسترسی به نسخه‌ی نهایی PlayStation Now، خدمات استریمینگ بازی‌های پلی‌استیشن برروی دستگاه‌های خود هستند. این خدمات در گذشته به صورت محدود و در قالب یک نسخه‌ی آزمایشی بتا برروی پلی‌استیشن ویتا در دسترس بود.

از امروز دارندگان پلی‌استیشن ویتا و پلی‌استیشن تی‌وی می‌توانند بیش از ۱۲۵ بازی موجود در کتابخانه‌ی بازی‌های PlayStation Now را برروی دستگاه خود اجرا کنند. تمامی دارندگان به مدت هفت روز قادر به استفاده رایگان از این خدمات هستند.

سونی همچنین رسما از افزودن ۵ بازی جدید به PlayStation Now در ماه جاری میلادی خبر داد. این بازی‌ها برروی تمامی پلتفرم‌ها از جمله پلی‌استیشن ویتا، پلی‌استیشن تی‌وی، پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 در دسترس خواهند بود.

ps now augustبازی‌های جدید به شرح زیر هستند:

در آخر سونی اعلام کرد که تعداد دستگاه‌های پشتیبانی کننده از خدماتPlayStation Now از جمله تلویزیون‌های سونی ۲۰۱۵ رو به افزایش هستند. شما می‌توانید لیستی کامل از دستگاه‌ها را در وبلاگ سونی مشاهده کنید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده