نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۳

عرضه بسته الحاقی Naval Strike بازی Battlefield 4 به صورت رایگان برای اعضای EA Access

در راستای ارائه خدمات بیشتر به اعضای EA Access، کمپانی الکترونیک آرتز امروز در خبری اعلام کرد کاربران این سرویس  این هفته می‌توانند بسته الحاقی Naval Strike بازی Battlefield 4 را به صورت رایگان دریافت کنند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

اگر از اعضای EA Access باشید، مطمئنا تا امروز بازی Battlefield 4 را به صورت رایگان از این شبکه دریافت کردید. اگر این چنین است، با این بسته الحاقی می‌توانید محتویات جدیدی را به صورت رایگان به بازی رایگان خود اضافه کنید.

Naval Strike مانند اکثر بسته‌های الحاقی بازی بتلفیلد ۴، چهار نقشه و چندین سلاح و ابزار جدید را به بازی اضافه می‌کند. اگر تا تاریخ ۳ سپتامبر (دوازدهم شهریور) بتوانید این بسته الحاقی را دریافت کنید، تا زمانی که یکی از اعضای سرویس EA Access باشید، می‌توانید به صورت رایگان از آن لذت ببرید.

EA Access تا امروز تنها برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر شده است. بنابراین تنها دارندگان این کنسول می‌توانند از مزایای این سرویس و جدیدترین محتویات رایگان آن لذت ببرند.

بازی Battlefield 4 در ماه نوامبر سال ۲۰۱۳ منتشر شد و دایس از آن زمان و تا انتهای سال ۲۰۱۵ و حتی باوجود انتشار Battlefield: Hardline، با انتشار بروزرسانی و بسته‌های الحاقی جدید از این بازی حمایت خواهد کرد.

بازی Battlefield 4 در زمان عرضه با مشکلات بسیار زیادی رو به رو بود و دایس با انتشار بروزرسانی‌های فراوان سرانجام پس از مدت‌ها توانست بخش چندنفره‌ی این بازی را راه بیندازد. آخرین بسته‌ی الحاقی بازی Battlefield 4 با نام Final Stand هم‌اکنون برای پلتفرم‌های  ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3 و رایانه‌های شخصی‌ در دسترس است.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده