// یکشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۹

شایعه: معرفی نسل جدید اپل تی‌وی در ماه سپتامبر

بعد از شایعاتی پیرامون معرفی نسل جدید اپل‌ تی وی در ژوئن گذشته، اکنون طبق گزارشی،‌ اپل قصد دارد تا از جدیدترین اپل‌ تی‌وی خود در رویدادی ویژه در ماه سپتامبر (۱۰ شهریور تا ۸ مهرماه) رونمایی کند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

به گفته‌ی منابع وب سایت بازفید، شرکت اپل در حال برنامه ریزی برای پرده برداری از نسل جدید اپل تی‌وی در رویدادی در ماه سپتامبر است. این شرکت معمولا در این رویداد از تلفن هوشمند جدید آیفون رونمایی می‌کند.

مقاله مرتبط

طبق گفته‌ی منابع وب‌سایت بازفید،‌ اپل تی‌وی جدید به همراه «تغییرات پایه‌ای قابل ملاحظه‌ای» نسبت به نسخه‌ی فعلی عرضه خواهد شد. این تغییرات شامل طراحی جدید ریموت کنترل، استفاده از پردازنده A8، افزایش حافظه ذخیره سازی، سیستم‌عامل بهبودیافته برای قابلیت Siri و بدنه‌ی باریک‌تر می‌شود.

طبق شایعاتی که در گذشته منتشر شده بود اپل قصد معرفی اپل‌ تی‌وی جدید را در کنار سرویس استریمنگ جدید خود داشت. طبق گزارشات هزینه‌ی اشتراک ماهیانه‌ی این خدمات در حدود ۳۰ تا۴۰ دلار آمریکا برای ۲۵ کانال با کیفیت است.

اپل در حقیقت برای رونمایی از اپل تی‌وی جدید در حین کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان در ژوئن گذشته برنامه ریزی کرده بود. اما به دلایلی این رونمایی در لحظات آخر کنار گذاشته شد.

در این بین، اپل قیمت این ست‌تاپ باکس را با ۳۰ دلار کاهش به رقم ۶۹ دلار رساند.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده