نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۶

تاریخ و زمان کنفرانس سونی در نمایشگاه هفته بازی پاریس ۲۰۱۵

سونی در خبری تاریخ و زمان برگزاری کنفرانس خود در نمایشگاه هفته بازی پاریس را اعلام کرد. نمایشگاه هفته بازی پاریس از تاریخ ۲۸ اکتبر تا ۱ نوامبر (۶ تا ۱۰ آبان) در شهر پاریس کشور فرانسه برگزار می‌شود. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

شرکت سونی امروز اعلام کرد که کنفرانس خود در نمایشگاه هفته بازی پاریس را در تاریخ ۲۷ اکتبر در ساعت ۱۷ به وقت محلی (۵ آبان - ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران) برگزار خواهد کرد. پس از عدم برگزاری کنفرانس خبری در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ به دلیل نزدیکی این نمایشگاه به E3، امسال اولین سالی است که سونی تصمیم به برگزاری کنفرانس خبری در نمایشگاه هفته بازی پاریس گرفته است.

در زمان تایید خبر عدم داشتن کنفرانس خبری در نمایشگاه گیمزکام، سونی در بیانیه‌ای گفته بود:

ما بسیار خوشحال هستیم که به شما اعلام کنیم در جریان نمایشگاه هفته بازی پاریس، یک کنفرانس خبری برگزار خواهیم کرد. به دلیل تغییراتی که در زمان برگزاری دو نمایشگاه E3 و گیمزکام صورت گرفته (به این صورت که E3 یک هفته دیرترنسبت به همیشه و گیمزکام نیز زودتر نسبت به گذشته برگزار می‌شوند) ما احساس کردیم که اگر فاصله بین دو کنفرانس خبری را بیشتر کنیم، پلی‌استیشن و صنعت بازی‌سازی سود بیشتری خواهند کرد و به همین دلیل کنفرانس خود را در نمایشگاه هفته بازی پاریس که در مهم‌ترین بازه زمانی برای بازی‌های ویدیویی آغاز می‌شود، برگزار خواهیم کرد.

به نظر می‌رسد سونی با اعلام زمان دقیق کنفرانس خود در نمایشگاه هفته بازی پاریس، برنامه‌های خود برای پلی‌استیشن را تا آخر سال میلادی به اتمام رساند. اواخر هفته گذشته نیز این شرکت زمان دقیق Playstation Experience امسال خود را اعلام کرده بود.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده