نویسنده: Zoomg Team
// پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۴۰

اِی‎اِم‎دی و انویدیا با درایورهای جدید خود به استقبال ویندوز 10 رفتند

روز‎ گذشته، مایکروسافت به‎طور رسمی، ویندوز 10 را روانه‎ی بازار کرد. حال بعداز یک روز، دو کمپانی اِی‎اِم‎دی و انویدیا درایورهای خود را برای این ویندوز، منتشر کرده‎اند. برای اطلاع از جزئیات خبر در ادامه با زومجی همراه شوید.

همانطور هم که در ابتدا گفتیم، دو کمپانی اِی‎اِم‎دی و انویدیا درایورهای جدید خود را برای سازگاری کارت‎هایشان با ویندوز 10 منتشر کردند. انویدیا نام «Game Ready» را برای درایور جدید خود انتخاب کرده‎است که نشان می‎دهد، این درایور قرار‎است تمرکز زیادی برای بهینه‎سازی بازی‎ها داشته باشد. انویدیا اعلام کرده‎است که این درایور، پروفایل‎های SLI جدیدی را اضافه/بروزرسانی می‎کند.

در ادامه می‎توانید نکات مربوط به درایور جدید انویدیا را مشاهده کنید:

انویدیا با مایکروسافت همکاری نزدیکی داشته ‎است تا این درایور، با ویندوز 10 و دایرکت‎ایکس 12 هرچه‎ بیشتر سازگار باشد. همزمان با انتشار ویندوز 10، این درایور، آخرین تغییرات را به‎همراه خود می‎آورد. برخی باگ‎ها برطرف شده‎اند و بهینه‎سازی بازی‎ها، به بهترین شکل ممکن انجام می‎گیرد. درایور Game Ready بهترین درایور برای اجرای بازی‎ها بر روی ویندوز10، ویندوز 8.1، ویندوز 7 و ویندوز ایکس‎پی می‎باشد.

این درایور، پروفایل SLI بازی‎های Assassins Creed: Unity ،Metro: Last Light و Squadron 42 – Star Citizen را بروزرسانی می‎کند؛ همچنین این درایور، پروفایل SLI را به بازی‎های Batman: Arkham Knight ،Hai Zhaqn Shi Jie ، Killing Floor 2 ،Motocross ،MotoGP 15 و Total War: Arena اضافه می‎کند.

اما درکنار انویدیا، اِی‎اِم‎دی نیز اقدام به‎ انتشار درایور جدیدی کرده ‎است که به ‎گفته‎ی این کمپانی، این درایور به ‎طور کامل از دایرکت‎ایکس 12 پشتیبانی می‌کند. لازم است بدانید که این درایور برای تمامی کارت‎های GCN (مخفف Graphic Core Next) در دسترس است.

نکات مربوط‎ به درایور جدید اِی‎اِم‎دی:

پروفایل بازی Counter-Strike® : Global Offensive به Flip Queue Size تغییر ‎یافته ‎است. همچنین، بسیاری از مشکلاتی که بازی های Battlefield™ Hardline و Battlefield™ 4 با کارت‎های اِی‎اِم‎دی داشته‎اند، با این درایور برطرف می‎شود.

برای دریافت درایور انویدیا به اینجا، و برای دریافت درایور اِی‎اِم‎دی به اینجا بروید.

گفته می‌شود که ویندوز 10 بهترین ویندوز برای گیمر‌ها می‌باشد و کاربران ویندوز 7 و 8 می‌توانند برای یکسال به صورت رایگان از ویندوز 10 بهره ببرند.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما موفق به تهیه‎ی ویندوز 10 شده‎اید؟ نظرات خود را با زومجی درمیان بگذارید.

منابع: DSOG - DSOG


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده