نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

قبل از عرضه Skyrim، بتسدا می دانست وقایع Fallout 4 در شهر بوستن اتفاق می افتد

شرکت بتسدا، خالق دو سری بزرگ The Elder Scrolls و Fallout، قبل از عرضه بازی Skyrim از محلی که وقایع بازی Fallout 4 در آن اتفاق می‌افتد خبر داشته است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

پیش از عرضه اسکایریم در سال ۲۰۱۱، بتسدا شهر بوستن را برای پیگیری روند اتفاقات Fallout 4 درنظر گرفته بوده است. جالب است بدانید حتی پیش از عرضه بازی Fallout 3، بتسدا ایده‌های جالبی برای قسمت چهارم این بازی داشته که همین ایده‌ها امروزه در بازی حضور دارند.

پیت هاینز، رئیس بخش تبلیغات بتسدا در این رابطه می‌گوید:

پیش از عرضه اسکایریم، ایده‌های ما برای ساخت فال‌اوت ۴ پس از عرضه بازی فال‌اوت ۳ و در سال ۲۰۰۸ آغاز شدند. البته این ایده‌ها در رابطه با تنظیمات بازی، وقایع آن و شهری که اتفاقات بازی در آن رخ می‌دهد بود.

براساس صحبت‌های هاینز، روند تولید کامل بازی Fallout 4 چندسال پس از عرضه اسکایریم آغاز شده است:

زمانی که ما به صورت کامل تمرکز خود را روی تولید Fallout 4 قرار دادیم، وقتی بود که اعلام کردیم کار ما با اسکایریم به صورت کامل به اتمام رسیده است.

پس از این اعلامیه، با خود گفتیم زمان کار روی Fallout 4 و قراردادن تمام تمرکز خود روی آن فرا رسیده است.

بازی Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر (نوزدهم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. شما همچنین می‌توانید اطلاعات منتشرشده از بازی Fallout 4 در نمایشگاه Quakecon 2015 را هم در زومجی مطالعه کنید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده