نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

محتویات جدید Street Fighter 5 مانند نسخه های قبلی از طریق دیسک عرضه نخواهد شد

یکی از خصوصیات ناخوشایند سری Street Fighter، خرید دیسک‌ جدید برای بازی‌کردن با شخصیت‌های جدید است. حال خوشبختانه مشخص شده کاربرانی که Street Fighter 5 را خریداری کنند، برای تجربه بازی با شخصیت‌های جدید مجبور به خرید دیسک نخواهند بود. با زومجی همراه باشید.

مَت دالگِرِن از کمپانی کپ‌کام در صحبت‌های اخیر خود در رابطه با نحوه عرضه بسته‌های الحاقی بازی Street Fighter 5 صحبت کرده است:

ما به نحوه مدیریت خود برای بازی Street Fighter 5 به خوبی دقت کردیم و این بار با روش‌های مختلف کارهای خود را انجام خواهیم داد. زمانی که بازی را خریداری می‌کنید، این تنها دیسکی است که برای دریافت تمام محتویات بازی خریداری خواهید کرد. در روزهای آینده نحوه انتشار محتویات پس از عرضه بازی را به اطلاع شما خواهیم رساند. خبرهای خوبی در راه است.

ظاهرا کپ‌کام پس از عرضه بازی محتویات جدید مانند مانند شخصیت، لباس و غیره را به صورت بسته الحاقی پولی منتشر خواهد کرد. خبر خوب این است که مانند نسخه‌های قبلی سری مبارزان خیابانی، برای تجربه بسته‌های الحاقی نیاز به خرید دیسک نخواهید داشت.

دالگرن درادامه صحبت‌های خود در رابطه با تعداد شخصیت‌های قابل‌بازی صحبت کرده است. وی به صورت دقیق تعداد مبارزان را اعلام نکرد، اما گفت لیست مبارزات درطول زمان افزایش خواهد یافت:

درحال حاضر نمی‌توانیم لیست مبارزان را اعلام کنیم. چیزی که می‌توانم به شما بگویم این است که ما تمام تمرکز خود را برای اطمینان از منحصر به فرد بودن تمام شخصیت‌ها و متفاوت بودن حرکت‌های آن‌ها گذاشتیم. ما می‌خواهیم با هسته اصلی مبارزان این سری که بازیکنان جدید را به تجربه این بازی دعوت می‌کند کار خود را آغاز کنیم. زمانی که شما با یک لیست بزرگ از مبارزان کار خود را آغاز می‌کنید، ممکن است باعث گمراهی بازیکنان جدید شود.

Street Fighter 5 (1)

 

وی همچنین گفت کپ‌کام درنظر دارد در آینده و تا مدت زمانی طولانی از Street Fighter 5 حمایت کند. برخی از شخصیت‌هایی که درادامه راه به بازی اضافه خواهند شد کاملا جدید هستند:

Street Fighter سری‌ای است که انتظار داریم تا سال‌های طولانی از آن پشتیبانی کنیم، اما در زمان عرضه کار خود را با لیست اصلی مبارزان آغاز می‌کنیم. اگر به نحوه برخورد ما با بازی Street Fighter 4 که بهترین بازی مبارزاه‌ای نسل قبل کنسول‌ها بود دقت کنید، انتظار داریم با Street Fighter 5 هم همین روش را طی کنیم، بنابراین ما به دراز مدت فکر می‌کنیم.

بازی Street Fighter 5 قرار است سال آینده برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه شود. سونی با نمایش جدید گیم‌پلی بازی Street Fighter 5 در E3 2015، اعلام کرد نسخه آزمایشی این بازی در انحصار پلی‌استیشن 4 خواهد بود. همچنین باید اعلام کنیم به دلیل قرارداد همکاری میان سونی و کپ‌کام، این بازی هیچ‌گاه برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه نخواهد شد.

Street Fighter 5 (2)

 

تنها راه تجربه این نسخه، پیش‌خرید بازی و دریافت کد مربوط برای شرکت در نسخه آزمایشی است. همچنین اگر دوست دارید اطلاعات جدیدی را از خصوصیات جدید گیم‌پلی Street Fighter نسبت به نسخه‌های قبلی مبارزان خیابانی بدست آورید، می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

کپ‌کام همچنین درنظر دارد در مراسم کامیک-کان امسال اخبار جدیدی را در رابطه با این بازی مبارزه‌ای منتشر کند.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده