نویسنده: آرش عیاری
// سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۵

وَلو تایید کرد که هیچ معرفی در E3 نخواهد داشت [E3 2015]

شرکت وَلو،‌ سازنده سری بازی Half-Life و پلتفرم استیم تایید کرد که که هیچ معرفی در جریان نمایشگاه E3 نخواهد داشت و نشتستی راجع به محصولات خود که شامل هدست واقعیت مجازی Vive نیز می‌شود،‌ نخواهد داشت.

سخنگوی شرکت وَلو دراین باره اعلام کرد که آن‌ها، هیچ‌گونه نمایشی در E3 2015 نخواهند داشت. البته ممکن است هدست واقعیت مجازی Vive که با مشارکت وَلو و اِچ‌تی‌سی در حال ساخت است، در این نمایشگاه دیده شود زیرا پیش از این، کیت‌های توسعه این هدست برای بعضی از توسعه‌دهندگان ارسال شده بود.

اولین کنفرانس اختصاصی رایانه‌های شخصی در نمایشگاه E3 با عنوان PC Gaming Show در روز سه‌شنبه ۲۶ خرداد برگزار خواهد شد. این کنفرانس توسط کمپانی AMD، سازنده‌ی تراشه‌های رایانه‌ای و مجله‌ی PC Gamer در سالن بلاسکوی شهر لس آنجلس میزبانی می‌شود. این مراسم از طریق توییچ به طور زنده پخش خواهد شد.

نکته جالب اینجا است که وَلو به عنوان یکی از پرچمداران شاغل در حوزه بازی‌های رایانه‌های شخصی، حضوری در نمایشگاه E3 ندارد. البته اگر نگاهی به تاریخ بیندازیم، وَلو هیچگاه حضور مداوم و مشخصی در رویداد E3 نداشته است. سال ۲۰۱۰ بود که گِیب نیوول در نطق اختصاصی سونی در نمایشگاه E3 حضور پیدا کرد و به نمایش بازی Portal 2 پرداخت.

اگرچه وَلو حضوری در E3 سال جاری نخواهد داشت اما اخباری از گوشه و کنار این شرکت به گوش رسید زیرا شایعات حکایت از این دارند که جشنواره فروش تابستانی این شرکت از تاریخ ۱۱ تا ۲۰ ژوئن (۲۱ تا ۳۰ خرداد) برگزار خواهد شد.

[alert variation="alert-info"]اگر مایل هستید تا از بازی‌های تایید شده نمایشگاه E3 2015 مطلع شوید، مقاله لیست بازی‌های تایید شده برای E3 2015 را از دست ندهید.  [/alert]

[alert variation="alert-warning"]نمایشگاه E3 2015 از ۱۶ تا ۱۸ ژوئن (۲۶ تا ۲۸ خرداد) برگزار خواهد شد. با پوشش کامل و جامع اخبار و حواشی این نمایشگاه، همراه زومجی باشید [/alert]

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده