نویسنده: آرش عیاری
// پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۲

ممکن است بازی Metal Gear Solid 5 دارای سیستم پرداخت درون برنامه‌ای باشد

نسخه پنجم سری بازی Metal Gear Solid ممکن است دارای قابلیت پرداخت درون‌برنامه‌ای باشد. این حدس و گمان از روی توضیحات بازی در شبعه ایتالیا فروشگاه پلی‌استیشن و البته پیش‌نمایش‌های اخیر بازی زده شده است.

بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain ممکن است دارای سیستم پرداخت درون‌برنامه‌ای باشد، سیستمی که در آن بازیکنان بتوانند با پرداخت پول واقعی در بازی، از بعضی قابلیت‌های گیم‌پلی میان‌بر بزنند!

اگرچه این موضوع هنوز به صورت رسمی تایید نشده است اما شواهدی وجود دارد که به وجود این سیستم در بازی دلالت دارند. اولین دلیل را می‌توان توضیحات بازی در شعبه ایتالیا فروشگاه پلی‌استیشن دانست. جایی که در توضیحات بازی آمده است که این بازی دارای قابلیت «خرید درون برنامه‌ای است» البته این جمله می‌توان اشاره‌ای به بسته‌های الحاقی بازی یا همان DLC باشد. با این حال وب‌سایت IGN اشاره‌ای به قابلیت کاهش زمان با پرداخت پول در بازی دارد.

برای مفهموم این زمینه، بازی Phantom Pain دارای یک ویژگی فرعی در بازی است که در آن می‌توانید به وسیله پول مجازی بازی که GMP نامیده می‌شود،‌ به بهبود پایگاه اِسنیک بپردازید که در نهایت، این کار موجب افزایش قابلیت‌های شما در بازی می‌شود.

مجموع این شواهد می‌تواند نشانی از وجود این سیستم درون بازی باشد.

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain روز ۱۰ شهریور (اول سپتامبر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. نسخه کامپیوترهای شخصی دو هفته بعد از نسخه کنسولی بازی عرضه می‌شود.

نظر شما راجع به سیستم پرداخت درون‌برنامه‌ای در این بازی چیست؟

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده