نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۱۵

سازندگان بازی Alien: Isolation در حال کار روی یک بازی درجه یک هستند

استودیو کِرِیتیو اَسِمبِلی، سازنده‌ی سری بازی‌های Total War و Alien: Isolation به دنبال استعدادهای جدید برای ساخت بازی درجه یک (AAA) جدید خود است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
براساس آگهی‌های شغلی جدیدی که توسط کِرِیتیو اَسِمبِلی منتشر شده، مشخص شده این استودیو در حال ساخت یک بازی جدید برای کنسول‌ها است که احتمالا این بازی دارای بخش چندنفره هم خواهد بود. در اولین آگهی شغلی اعلام شده سازندگان به دنبال یک برنامه‌نویس برای بخش چندنفره بازی جدید خود برای کنسول‌ها هستند. در این آگهی آمده است که فرد موردنظر باید در زمینه‌ی کار با پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی آشنایی کامل داشته باشد:
درحال تولید یک بازی مولتی‌پلتفرم و درجه یک دیگر هستیم. شخص موردنظر برای اشتراک‌گذاری تجربه‌ی بازیکنان از این بازی به تیم ما ملحق خواهد شد.
در دومین آگهی شغلی، کِرِیتیو اَسِمبِلی به دنبال یک برنامه‌نویس گرافیکی است که در زمینه‌ی کار با پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی آشنایی کامل داشته باشد. شخص موردنظر با تیم فنی استودیو در زمینه‌ی خلق گرافیک پیشرفته همکاری خواهد کرد. alien-isolation-15 استودیو کِرِیتو َاسِمبِلی و کمپانی سگا طی هفته‌های اخیر  اعلام کردند توزیع بازی Alien: Isolation از مرز ۱.۸ میلیون نسخه گذشته است. بنابراین شاید به دلیل موفقیت بازی در زمینه‌ی فروش و کسب نمرات، کِرِیتو َاسِمبِلی در حال ساخت نسخه‌ی جدید این بازی است. اَلیستِر هوپ، خالق اصلی بازی Alien: Isolation در بیانیه‌ای رسمی گفت:
دیدن نقدهای بازی و عکس‌العمل‌ طرفداران نسبت به Alien: Isolation برای ما لذت‌بخش بود. هدف ما در زمان ساخت Alien: Isolation چیزی که همیشه از این بازی می‌خواستیم بود و با همین هدف تا امروز موفق به فروش یک میلیون نسخه‌ای بازی شدیم. امیدواریم در سال جاری میلادی بازیکنان بیشتری از Alien: Isolation لذت ببرند.
بازی Alien: Isolation که در سبک وحشت و بقا است، هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. علاقه‌مندان به این بازی همچنین می‌توانند جدیدترین بسته‌ی الحاقی Alien: Isolation با نام The Trigger را برای پلتفرم محبوب خود تهیه کنند. شما همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از عملکرد بازی، می‌توانید نقد و بررسی بازی Alien: Isolation را از زومجی مطالعه کنید. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده