نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

با بسته الحاقی ماه دسامبر بازی Batman: Arkham Knight، به مبارزه با شخصیت راس الغول بروید

در حالی‌که بسته الحاقی جدید بازی Batman: Arkham Knight تاریخ انتشار مشخصی نداشت، روز گذشته استودیو راک‌استدی در فروم این بازی سرانجام از محتویات و تاریخ انتشار این DLC رونمایی کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

جدیدترین بسته الحاقی بازی Batman: Arkham Knight که می‌توان آن را بهترین آنها نامید، در تاریخ ۲۲ دسامبر (یکم دِی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

در این بسته بازیکنان شاهد چهار ماموریت Most Wanted جدید، لباس و البته چالش‌های کاملا جدید خواهند بود. مدیر ارتباطات راک‌استدی به مخاطبان گفته زمان به پایان‌رساندن ماموریت‌های جدید Most Wanted مانند ماموریت‌هایی که در بازی اصلی وجود دارد، خواهد بود.

در ادامه می‌توانید لیست محتویات بسته الحاقی ماه دسامبر بازی Batman: Arkham Knight را مشاهده کنید و نظرات خود را در رابطه با آنها با ما در میان بگذارید:

ماموریت‌های جدید Most Wanted

  • Beneath The Surface: مبارزه با شخصیت کیلِر کِراک (Killer Croc)
  • In From the Cold: مبارزه با شخصیت میستِر فریز (Mister Freeze)
  • Wonderland: مبارزه با شخصیت مَد هَتِر (Mad Hatter)
  • Shadow War: مبارزه با شخصیت راس اَلغول (Ra’s Al Ghul)

لباس و پوسته‌های جدید

  • لباس بتمن در فیلم سال ۲۰۰۸
  • اولین پوسته بت‌موبیل در تاریخ

بسته‌ی پنجم چالش‌های جدید (Crime Fighter Challenge Pack #5)

  • ۶ چالش جدید در بخش AR

بازی Batman: Arkham Knight، آخرین قسمت از مجموعه بتمن آرکام، هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است.

آخرین بسته الحاقی بازی که برای این بازی منتشر شده، بازیکنان را در نقش شخصیت Catwomen برای مبارزه با شخصیت Riddler قرار داد. در این محتوای جدید داستانی زن گربه‌ای با شیوه‌های خاص خود، قصد دارد از شخصیت ریدلِر انتقام بگیرد.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده