نویسنده: عارف حسین پور
// پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۵

طرفداران Halo امکان تجربه‌ این مجموعه روی رایانه‌های شخصی را فراهم می‌کنند

اگر شما هم جزء طرفداران پرشمار مجموعه‌ی Halo هستید و آرزو می‌کنید که روزی بتوانید بازی‌های این مجموعه را روی رایانه‌های شخصی تجربه کنید، این پروژه‌ی جدید همان چیزی است که دنبالش بودید. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.
Installation 01 نام پروژه‌ای است که به وسیله‌ی طرفداران مجموعه‌ی Halo ساخته می‌شود و قصد دارد بخش چندنفره‌ی قسمت‌های اول تا سوم این مجموعه را به رایانه‌های شخصی بیاورد. اگرچه مایکروسافت نقشی در این پروژه ندارد، اما سازندگان آن ادعا می‌کنند که کارشان کاملا قانونی است. آنها در این باره می‌گویند:
ما از سیاست استفاده‌ی منصفانه و قوانین محتوای بازی مایکروسافت پیروی می‌کنیم. همه چیز در بازی به وسیله‌ی طرفداران ساخته شده و می‌تواند به صورت قانونی و مطابق با قوانین استفاده از محتوای بازی‌ها دانلود و توزیع شود. ما حتی برای جبران هزینه‌ها هم به دنبال کسب درآمد از بازی نیستیم.
تیم سازنده‌ی این پروژه اسم مشخصی ندارد و به نظر می‌رسد که اعضای آن از کشورهای مختلف جهان باشند. سازندگان Installation 01 قصد دارند طی ۸ تا ۱۲ ماه آینده این پروژه را به مرحله‌ی قابل بازی برسانند. آنها همچنین یک ویدئو از بازی‌شان منتشر کرده‌اند که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

|

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده