نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

قسمت چهارم Kentucky Route Zero به زودی منتشر خواهد شد

امروز کاردبورد کامپیوتر، سازنده بازی فوق‌العاده زیبای Kentucky Route Zero با انتشار توییتی در حساب رسمی خود، اعلام کرد که قسمت چهارم این بازی ماجراجویی به زودی منتشر خواهد شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
استودیو کاردبورد کامپیوتر، سازنده بازی ماجراجویی سوررئال جاده صفر کنتاکی امروز با انتشار توییتی خبر از انتشار قریب‌الوقوع قسمت چهارم این بازی داد. این استودیو در توییت خود نوشت:
کار ساخت قسمت چهارم تقریبا تمام شده است. خیلی از این مساله که هرچه زودتر بازی را با شما به اشتراک بگذاریم، هیجان زده هستیم.
علاوه بر این توییت، این استودیو یک عکس نیز از قسمت جدید بازی منتشر کرد که در زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید: krz-act4-full سه قسمت اول بازی در سال ۲۰۱۳ برای رایانه‌های شخصی منتشر شد. ۳ قسمت اول این بازی ماجراجویی فوق‌العاده توانست در بررسی زومجی امتیاز شگفت‌انگیز ۹.۵ را از آن خود کند. رضا حاج‌محمدی در نقد خود از بازی نوشت:
«جاده‌ی صفر کنتاکی» در آن دسته بازی‌های «اگه-الان-آب-دستته-بزار-زمین-برو-این-رو-بازی-کن» جای می‌گیرد. اگر از شنیدن داستان‌های غیرمتعارف، خواب‌مانند و پرپیچ‌و‌خم با شخصیت‌هایی دوست‌داشتنی و مرموز لذت می‌برید، در اجرای این شاهکار تردید نکنید.
نظر شما درباره این بازی چیست؟ منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده