نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۰

سری بازی‌های Tribes را به صورت رایگان دانلود کنید

به لطف استودیو های‌-رِز گیمز، مجموعه بازی‌های Tribes به صورت رایگان در دسترس هستند که شامل آثار پیشین این سری مثل Earthsiege و Starsiege نیز می‌شود. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

سری بازی‌های تیر‌اندازی اول شخص Tribes به عنوان سریع‌ترین آثار شوتر رایانه‌های شخصی شناخته می‌شوند که آخرین قسمت آن‌ها با نام Tribes Ascend در سال ۲۰۱۲ به عنوان یک بازی آنلاین رایگان عرضه شده است. ولی اگر از طرفداران این سبک بازی‌ها باشید،‌ هم‌اکنون می‌توانید تمام نسخه‌های پیشین را که شامل Earhsiege, Earthsiege 2, Starsiege, Starsiege: Tribes, Tribes 2 و Tribes: Venegence می‌شود، به صورت رایگان از سایت Tribes Universe دانلود کنید. همچنین نسخه Tribes: Aerial Assault نیز که برای پلی‌استیشن 2 عرضه شده بود در قالب یک فایل ISO قابل اجرا بر روی شبیه‌ساز‌های این کنسول در دسترس است. رایگان بودن سری بازی‌های Tribes اخیرا توسط یکی از کاربران Reddit کشف شده، ولی استیو چیسام، مدیر‌عامل استودیو های-رِز اعلام کرده که فعالیت سایت دانلود سری بازی‌های Tribes از سه ماه پیش آغاز شده است:

باور کنید یا نه، سایت عرضه بازی‌های Tribes از سه ماه پیش به صورت رایگان فعالیت داشته است! ما قصد داشتیم طرفداران خودشان این نکته مخفی را کشف کنند که بالاخره این هفته یکی از کاربران متوجه موضوع شد. سازندگان پیشین این بازی آثار بسیار بزرگی تولید کرده‌اند که هنوز هم تجربه بسیار خوبی به حساب می‌آید. از این رو ما به داشتن چنین مجموعه‌ای افتخار می‌کنیم و خودمان بزرگ‌ترین طرفداران این سری هستیم.

سری بازی‌های Tribes ابتدا توسط ایرَشِنال گیمز ساخته می‌شد که امتیاز آن در سال ۲۰۱۰ به های-رِز گیمز واگذار شد. منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده